Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Polisen har varit här nu och jag tackar min vän för påminnelse om ljudfil :bow: . Hv förstod inte alls mitt pillande på mobilen så jag fick allt inspelat och poliserna såg smått chockade ut över allt hon skrek på mig. Hon är nu anmäld för hemfridsbrott, ofredande samt misshandel och min skada på armen har dokumenterats. Hon har erkänt till viss del så utredningen kommer fortsätta. Jag hoppas hon kommer hålla sig på sin kant nu till dess att jag hittar nåt nytt boende.
Herrejösses vilken kväll det blev! :crazy: Känns bättre nu när polisen varit här i alla fall och minsta lilla så ska jag ringa dom igen. ;)

Polisen har varit här nu och jag tackar min vän för påminnelse om ljudfil :bow: . Hv förstod inte alls mitt pillande på mobilen så jag fick allt inspelat och poliserna såg smått chockade ut över allt hon skrek på mig. Hon är nu anmäld för hemfridsbrott, ofredande samt misshandel och min skada på armen har dokumenterats. Hon har erkänt till viss del så utredningen kommer fortsätta. Jag hoppas hon kommer hålla sig på sin kant nu till dess att jag hittar nåt nytt boende.
Herrejösses vilken kväll det blev! :crazy: Känns bättre nu när polisen varit här i alla fall och minsta lilla så ska jag ringa dom igen. ;)
Heja!! :bump:

Har just kommit hem från höbärgningen och har fixat 350st hösilagebalar på 2 dagar och mina diskbråck gillar inte att jag setat i traktor i 24 timmar på två dagar .Så nu får det bli piller och tens och sova

Har just kommit hem, 3 pa eftermiddagen, efter att borjat hundtraning fore 9 i morse. Jag har nu lekt med 3 Mallar, fyra border terriers, en Malle Border Terrier korsning, tva Pug liknande varelser och en jattelik Dobie. Och sa Mina tva Rottisar forstass. Jag ar helt slut.

Jag funderar pa om jag ska halla upp vinglas nummer 2, eller om jag somnar pa staende fot om jag gor det. Det blev uppenbarligen aldeles for mycket lek med hundar i dag.

Jag hittade ett par bilder fran gardagen's promenad ...

Vingarden pa andra sidan vagen ar sa vacker att man riktigt tappar andan

IMG_2859_zpspggzrzvz.jpg

IMG_2854_zpsarx6ncip.jpg

Jag funderar pa om jag ska halla upp vinglas nummer 2, eller om jag somnar pa staende fot om jag gor det. Det blev uppenbarligen aldeles for mycket lek med hundar i dag.

Jag hittade ett par bilder fran gardagen's promenad ...

Vingarden pa andra sidan vagen ar sa vacker att man riktigt tappar andan

IMG_2859_zpspggzrzvz.jpg

IMG_2854_zpsarx6ncip.jpg
Tack för att du delar med dig av din resa! Jag blir alltid så glad och inspirerad av dina inlägg. Hoppas jag kan göra en liknande resa i framtiden :)

Dags att plocka ihop mig och lite mer hästprylar för att åka till Max och kolla så att han mår bra på nya stället.
Det är så tyst här hemma utan hästarna..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
778
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
979
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka