Funderar på om jag ska ta och äta något ikväll. Lite oklart vad bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som en "typisk" Ikea-lunch![]()
Blev just slagen av min hyresvärd och polisen är på väg......jävla kärringjävel![]()
Blev just slagen av min hyresvärd och polisen är på väg......jävla kärringjävel![]()
Heja!!Polisen har varit här nu och jag tackar min vän för påminnelse om ljudfil. Hv förstod inte alls mitt pillande på mobilen så jag fick allt inspelat och poliserna såg smått chockade ut över allt hon skrek på mig. Hon är nu anmäld för hemfridsbrott, ofredande samt misshandel och min skada på armen har dokumenterats. Hon har erkänt till viss del så utredningen kommer fortsätta. Jag hoppas hon kommer hålla sig på sin kant nu till dess att jag hittar nåt nytt boende.
Herrejösses vilken kväll det blev!Känns bättre nu när polisen varit här i alla fall och minsta lilla så ska jag ringa dom igen.
![]()
Tack för att du delar med dig av din resa! Jag blir alltid så glad och inspirerad av dina inlägg. Hoppas jag kan göra en liknande resa i framtidenJag funderar pa om jag ska halla upp vinglas nummer 2, eller om jag somnar pa staende fot om jag gor det. Det blev uppenbarligen aldeles for mycket lek med hundar i dag.
Jag hittade ett par bilder fran gardagen's promenad ...
Vingarden pa andra sidan vagen ar sa vacker att man riktigt tappar andan
![]()
![]()
Mår tämligen skit (för att vara jag, överjävlig skit har jag inte uppnått ännu) och hoppas att jag inte har rätt. Min kropp behöver inte ännu ett kroniskt fel![]()