Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nattat dotter i överslafen på en av våningssängarna och ligger själv nyduschad i underslafen på den andra. Håll en tumme för att regnet drar förbi under natten är ni snälla!

Äter frukost, ser inte fram emot att jobba idag, men ska å andra sidan bara jobba ca 22 timmar denna veckan så borde inte klaga.

Känner mig lite gammal... efter vinet igår har jag faktiskt lite ont i huvudet (dvs jag tycker lite synd om mig själv också) men SÅ mycket drack jag inte så jag utgår ifrån att det är åldern :p skulle förmodligen ha druckit lite mer vatten innan jag gick och la mig också :meh:

Jag sitter på jobbet, fast denna gång på en annan mottagning. Helt dött är det!
Men nu är det bara 5 dagar kvar jag behöver gå upp tidigt!

Rörig dag på jobbet där det mesta som kan hända har hänt. Fick jobba över 1,5 timme extra och efter 8 dagar i rad känns det lite extra skönt nu att äntligen komma hem och veta att i morgon är jag LEDIG! :D

Sitter i träningskläder...3,5 timme för tidigt :p
Funderar på att dra ner på stan redan nu och traska runt där med min nervositet istället...

Handlat mat, sitter och surfar just nu, och argumenterar med mig själv om jag ska köpa PS4 eller inte...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
988
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka