Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Något som klarar sig i en liten bur typ, men den vet jag inte var den skulle få plats heller. A vill mest ha hund och är inte så intresserad av smådjur heller.

Jag tänkte först på typ spindel, ödla eller något sånt men det kanske inte är tillräckligt gosigt? Annars är det väl det klassiska med hamster, marsvin och liknande.

Jag tänkte först på typ spindel, ödla eller något sånt men det kanske inte är tillräckligt gosigt? Annars är det väl det klassiska med hamster, marsvin och liknande.
Spindlar är hon av någon underlig anledning rädd för (?) och ödlor, nä :D vi såg ju Kapybaror igår så kanske marsvin kan vara nåt, måste bara komma på var buren kan få plats isf!

Husvagn ar kul! MIn ar 11 eller 12 meter men har tva "slide outs" sa nar man stannar blir den nastan dubbelt sa bred. Min kompis som bor i en etta i stockholm havdar att den ar storre an hennes lagenhet. :p
Heal mitt ekipage, pick-up truck och trailer (som hakar fast pa flaket) ar 16.5 meter. Det ar tur att de flesta vagar har ar breda.... Och att jag lart mig backa sa jag kan ta mig ut varje gang jag kor feel :angel: det hander sa ofta att jag till och med kan fickparkera hela ekipaget nu:grin:
Våran är bara 6,20....rena lekstugan :rofl:

Våran är bara 6,20....rena lekstugan :rofl:

Har ar mitt ekipage, Min truck ar mycket (mycket!) storre an en Raptor, fast den ser liten ut har.

IMG_1790_zpsuisxjssr.jpg

Har ser man vara "slide outs" som gor vardagsrum och sovrum storre. Har far vi latt plats tva vuxna och tva rottisar. :p

IMG_1791_zpstmm6qruc.jpg

Spindlar som är så söta :love: Googlade kapybaror och de var ju hur gulliga som helst :love:
Dem är ursöta! Verkligen ett jättestort marsvin. I USA finns det nötter som har dem som husdjur, och i Sydamerika går dem som boskap istället :D

Får man fråga varför ni inte kan ha djur? :o
Vi bor för litet helt enkelt. Katt skulle kunna gå men isf innekatt eftersom vi bor en trappa upp, men då är problemet balkongen som inte går att näta in (fristående utan tak och mot eternitväggar). Så smådjur är väl det enda som går, men då måste jag som sagt komma på hur jag ska få plats med en bur. Vi bor jag och dottern i en tvåa på 52 kvm.

Oroar mig för min Jack Russell som blivit ormbiten. Jag är inte hemma och husse visste inte att de ska vara still = gått runt i minst 20min och kräktes redan inom 20min och är allmänpåverkad :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
992
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka