Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm.... Ibland vill man logga ut från världen..,Jag skulle sova men fastnade på nätet och känner mig nu mer nedstämd än trött. Angående morden i Västerås - vart är Sverige på väg? Hat, rasism, ignorans, rena spekulationer, total avsaknad av källkritik, noll respekt för offren och deras anhöriga ... Nä, jag orkar inte.
Det är inte svårt, jag gjorde min självFunderar på om jag ska göra en ombre på mig själv...
Jag tror nog att jag kan fixa det, frågan är om jag tror att det kommer bli snyggt, eller om jag är sugen på att göra det mest för att jag är uttråkadDet är inte svårt, jag gjorde min själv(t.o.m frisören blev förvånad...)
Funderar på om jag ska göra en ombre på mig själv...
...och inser att jag blir alldeles för rastlös när jag är ledig och inte får ränna runt!
Hahahaha, vore underbart!En sån här kanske skulle passa?
![]()
Testa, så vet du!Jag tror nog att jag kan fixa det, frågan är om jag tror att det kommer bli snyggt, eller om jag är sugen på att göra det mest för att jag är uttråkad![]()
Om jag får en sån där färgglad muffins så kan jag absolut tänka mig att träna på ditt hårAnnars kan du bleka en ombre på mig![]()