Och varför bor inte jag kvar i Dalarna, ni verkar ju som ett störtskönt gäng!Kanske får bli att flytta upp till krokarna igen efter examen
![]()
Det finns väl bil?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och varför bor inte jag kvar i Dalarna, ni verkar ju som ett störtskönt gäng!Kanske får bli att flytta upp till krokarna igen efter examen
![]()
ja jag får väl samåka med nån eller tajma in med besök hos mamsenDet finns väl bil?!![]()
Finns inga ursäkter som är godtagbara för att inte komma, @Blacksmithfarm tror jag åkte längst förra gången
![]()
![]()
sitter i skolan och har lektion, snabbgenomgång av boken inför måndagens tenta. Jag är inte på alerten :/
Drygt 30 milDet finns väl bil?!![]()
Finns inga ursäkter som är godtagbara för att inte komma, @Blacksmithfarm tror jag åkte längst förra gången
![]()
![]()
Jag lider med dig. Ihop med knäna, tänk sjöjungfruInser att jag får vagga ut i köket för att hämta alvedon mot foglossningen. Nu gör det ont. Varför ska jag vara så rastlös och otålig när jag vet att kroppen säger ifrån rejält. Men iofs hellre ont än att kräkas![]()
Då kan ju jag ta mig till dig 30 mil, så får vi sällskap i 30 mil iafDrygt 30 mil
Men det var värt detHoppas kunna komma igen någon gång
![]()
äh förstår inte vad du menarNä, vi märker det![]()
har det kommit nå nytt roligt i tunatutten? Var nog ett år sen jag var där sist.Nej, nu får jag ta mig samman. Tunatutten nästa!![]()
Vi skulle upp nu i oktober men fick ställa in. Sambon fick inte ledigtja jag får väl samåka med nån eller tajma in med besök hos mamsenSka ju upp mellan 25-29e sep
![]()
hoppas kunna upp igen till jul, inte var uppe sen i påskas.Vi skulle upp nu i oktober men fick ställa in. Sambon fick inte ledigt
Hoppas att trycket lättar på Volvo och att vi kan åka upp i november. Annars får vi vönta till sportlovet![]()
Var häckar du då när du är i Dalarna?hoppas kunna upp igen till jul, inte var uppe sen i påskas.