Älskar gaymän. Gjorde just en nip slip framför min fotograf. Han suckade bara och gick fram och tryckte in berörd kroppsdel haha.
Fast de vars hund jag nu ska trana ar jag mattligt fortjust i just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar gaymän. Gjorde just en nip slip framför min fotograf. Han suckade bara och gick fram och tryckte in berörd kroppsdel haha.
Vill ha!Sitter och är nöjd. Ibland blir jag rätt stolt ändå vad jag ska åstadkommaDen blev ju för söt den jäkla väskan! Ska göra nån mer, men i andra färger, rätt kul, om än lite pillig
![]()
Skickar dig ett pmVill ha!
Du har det bra du *avis*...Dricker rödvin, äter råbiff och lyssnar på livejazz på kvartershaket.
Du har det bra du *avis*...
Här sitter jag med min snuva och äter ipren, dricker te och vill inte lyssna på något alls eftersom öronen är täppta och huvudet är fullt med snor![]()
Tack!Fyfan stackare!
Krya!!!
Så arg på mig själv att jag inte fungerar. Direkt vid medicinbytet kom jag tillbaka till den jag var för 4-5 år sedan i ork. Igår sov jag hela dagen och idag har jag gråtit och sovit för att livet känns så jävla hopplöst. Trodde jag skulle slippa det eftersom jag mått så bra i 1 vecka, men nä.
Superfin! Gör du typ korgar också? Jag behöver förvaring till mitt garn. En plastkasse är liksom inte optimaltSitter och är nöjd. Ibland blir jag rätt stolt ändå vad jag ska åstadkommaDen blev ju för söt den jäkla väskan! Ska göra nån mer, men i andra färger, rätt kul, om än lite pillig
![]()
Jag har tänkt göra nått korg-likt, men inte hunnit så långt änSuperfin! Gör du typ korgar också? Jag behöver förvaring till mitt garn. En plastkasse är liksom inte optimalt![]()
Nu kom jag på nåt mer du borde göra och sälja - som grytlapp fast en typ tub som man sätter på handtaget till pannor som inte är isolerade, tex pannkakslagg av gjutjärnJag har tänkt göra nått korg-likt, men inte hunnit så långt änSka titta på det å se om jag kan få till nått
![]()
Sitter och är nöjd. Ibland blir jag rätt stolt ändå vad jag ska åstadkommaDen blev ju för söt den jäkla väskan! Ska göra nån mer, men i andra färger, rätt kul, om än lite pillig
![]()