Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
A-kasseaggressioner! Varför kan de inte bara säga vad som är fel och läsa igenom ansökan ordentligt? :banghead:

Får lugna ner mig med att förbereda inför onsdagens uppdrag: expertvittne i rättegång och jobba som ostförsäljare. Tycker om att sälja ost, särskilt när jag får provsmaka alla de där suspekta sorterna som inte finns någon annanstans än hos oss :up: Jag gillar ost.

A-kasseaggressioner! Varför kan de inte bara säga vad som är fel och läsa igenom ansökan ordentligt? :banghead:

Får lugna ner mig med att förbereda inför onsdagens uppdrag: expertvittne i rättegång och jobba som ostförsäljare. Tycker om att sälja ost, särskilt när jag får provsmaka alla de där suspekta sorterna som inte finns någon annanstans än hos oss :up: Jag gillar ost.
Jag vill också sälja ost!!!

Föreläsning och ångest, tänker skippa hälften och ska hämta huliganen istället.
Funderar på om det kan räknas som vabb då det är för att han slog i huvudet igår så jag vill att han ska få det lite lugnare. Har dock varit på dagis några timmar

Misslyckades med tentan med 10 poäng från godkänt.
Fan vad kass jag är.
Och nu blir det omtenta.. pallaaaaaaaa bkälrgäf

Misslyckades med tentan med 10 poäng från godkänt.
Fan vad kass jag är.
Och nu blir det omtenta.. pallaaaaaaaa bkälrgäf

Surt men det är ju bara att på det igen :)

Jag gick upp i meteorologitentan typ 6ggr... :D det var en kurs på 2,5p, dvs 2,5v på den tiden :rofl: Det var ju så tråååkigt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 317
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 126
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka