Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså Google Analytics är ju lite roligt att titta på ändå (kopplat mot hemsida, där man kan se hur besökarna rör sig, hur många besök, vart dom är) just nu har jag två st på jul-kategorin :p kanske ska börja lägga ut lite julgrejer snart (har bara tre textila produkter där än) :p

5 nya produkter uppe i shoppen, hade lite krångel att få till bilder, så handtagskondomerna kommer senare, kanske imorgon @athena_arabians och @Ninnurur :) Har bara hunnit göra en dessutom, så passar på att göra fler innan jag lägger upp dom, så ni har nått att välja på ;) Nu ska jag göra lunch. Sallad, på bara grönsaker. Kör en detox-vecka, så bara frukt å grönt :wtf:
Jag har beställt :D Jättefina!

Klockan 6am fick jag ga upp for att torka upp for hunden som tror hon ar en katt och kraks harbollar.:yuck: Har har jag valt att inte ha en katt just av sadana orsaker ... och har torkas det atminstone varannan morgon i alla fall just nu. (i slutet av ett lop ... hoppas verkligen det blir battre nar hon ar helt klar)

Alltså Google Analytics är ju lite roligt att titta på ändå (kopplat mot hemsida, där man kan se hur besökarna rör sig, hur många besök, vart dom är) just nu har jag två st på jul-kategorin :p kanske ska börja lägga ut lite julgrejer snart (har bara tre textila produkter där än) :p
Vad har du för adress på hemsidan?
om man får lägga ut det här..?

Känner mig lite lätt frustrerad. Nu har tydligen ngt snille på kommunen bestämt att gamlingar ska generellt ha inköp 1 ggr per vecka från hemtjänsten. Ska de beviljas 2 ggr i veckan måste det finnas "särskilda skäl" till det. Liksom är det inte ett särskilt skäl att man är 90 + (och har haft inköp 2 ggr/vecka i typ 10 års tid från hemtjänsten).
Kaozzzz alltså.

Var ute med hunden och råkade stöta ihop med modesveriges typ viktigaste person. Hen tittade på mig som ngt katten släpat in. Sen när vi skulle hälsa så sätter sig hunden och skiter ca 2 cm framför personens dyra designerskor.
Tack så jävla mycket skitdag...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 317
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 127
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025