Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag curlat det stora barnet, hon ringde i panik och hade glömt sin loggbok hemma, den de lever efter i skolan och enda sättet att hålla koll på vilka lektioner hon ska på. Nej hon kan inte läsa på någon annans heller eftersom de alla har mer eller mindre individuella scheman, så snälla mamma satte sig i bilen och åkte och lämnade loggboken till dottern. Hon var lite extra snurriga idag eftersom hon skulle ha en stor redovisning i historia och hoppades på att få ett A. :D

Vaknat. Icke utvilad :down: borde ta ett ryck och röja i rummet idag, eller stryka klart högen med tyg, eller.. eller.. :banghead:

Kan uppdatera mitt röj ; snart färdig med det jag kan. 6 lådor är kvar till sambon då de innehåller hans modellbilar, LPskivor o dylikt som han får packa upp själv. Men jag ser ett golv iaf :p Så snart blir det lunch och slappa i soffan en stund :D

Bokfört lite. Även skickat in en 2 dagar försenad momsrapport till skatteverket *fy skäms!* :o Brukar aldrig hända att jag glömmer betala räkningar i tid och liknande, men tur det bara blev 2 dagar sent. Fått betala för första gången, haft mer försäljning än inköp *tjohoo* :p Fjantigt att bli glad över att få betala till skatteverket, men lite glad är jag :D

Jag käkar Lindahls sockerfria kvarg med kaffesmak, ihop med ett äpple. Väntar på att klockan ska bli halv två då jag ska till doktorn för att kolla om jag har knäckt revben och förhoppningsvis få smärtlindring. Ipren och Alvedon räcker liksom inte.

12106207_434130230107373_95129082_n.jpg

Jag stekte några vaktelägg :D blinipannan var perfekt till det :up:

Jag behöver hjälp av er, man kan nu skriva i på min hemsida att man vill få nyhetsbrev. När man fyllt i namn och epost och tryckt på "prenumerera" kommer man tillbaka till startsidan (tidigare lämnade man hemsidan helt och kom till en ny sida där det stod tack för blabla vänligen bekräfta att du vill få nyhetsbrev genom att klicka på länken i det bekräftelsemail du fått" typ. Den här infon vill jag ha på sidan, under där man skickar in sin epost för nyhetsbrev, vill inte att det missas att man får ett mail där man ska bekräfta att man vill få nyhetsbrev, men hur formulerar jag det kort och koncist? Så här har jag skrivit nu, ser det bra ut?:confused:
5ai6up.png

Jag behöver hjälp av er, man kan nu skriva i på min hemsida att man vill få nyhetsbrev. När man fyllt i namn och epost och tryckt på "prenumerera" kommer man tillbaka till startsidan (tidigare lämnade man hemsidan helt och kom till en ny sida där det stod tack för blabla vänligen bekräfta att du vill få nyhetsbrev genom att klicka på länken i det bekräftelsemail du fått" typ. Den här infon vill jag ha på sidan, under där man skickar in sin epost för nyhetsbrev, vill inte att det missas att man får ett mail där man ska bekräfta att man vill få nyhetsbrev, men hur formulerar jag det kort och koncist? Så här har jag skrivit nu, ser det bra ut?:confused:
5ai6up.png

Måste du ha bekräftelse på det? Jag prenumerar på massor och har nog bara fått skicka bekräftelse mail nån enstaka gång. Om du vill ha en bekräftelse så räcker gott och väl den texten du skrivit nu, du kan till och med ta bort Var vänlig.... Man brukar bara få bekräfta mailadressen inte sitt intresse. Det går ju att vrida och vända på i all oändlighet insåg jag nu! Jag som tyckte det var så enkelt först

Måste du ha bekräftelse på det? Jag prenumerar på massor och har nog bara fått skicka bekräftelse mail nån enstaka gång. Om du vill ha en bekräftelse så räcker gott och väl den texten du skrivit nu, du kan till och med ta bort Var vänlig.... Man brukar bara få bekräfta mailadressen inte sitt intresse. Det går ju att vrida och vända på i all oändlighet insåg jag nu! Jag som tyckte det var så enkelt först
Jag får kolla upp med tjänsten jag använder nyhetsbrev ifrån. Tycker också det är helt världelöst att man måste bekräfta det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 351
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 142
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 188
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 744
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna