Sådärja, då har vi sovit klart. Dags för frukost och sen ska vi åka till nagelsalongen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vi inte bara utrota orden borde och måste ur den svenska vokabulären...Vaknat. Ska kanske iväg och handla lite sylhandtag och andra skojiga grejjer.
Men jag borde ta ett städryck igen. Diska, städa köket...
Kan vi inte bara utrota orden borde och måste ur den svenska vokabulären...
Det är som med fästingar, dom finns men är inte till nytta för någon![]()
Jag behöver hjälp av er, man kan nu skriva i på min hemsida att man vill få nyhetsbrev. När man fyllt i namn och epost och tryckt på "prenumerera" kommer man tillbaka till startsidan (tidigare lämnade man hemsidan helt och kom till en ny sida där det stod tack för blabla vänligen bekräfta att du vill få nyhetsbrev genom att klicka på länken i det bekräftelsemail du fått" typ. Den här infon vill jag ha på sidan, under där man skickar in sin epost för nyhetsbrev, vill inte att det missas att man får ett mail där man ska bekräfta att man vill få nyhetsbrev, men hur formulerar jag det kort och koncist? Så här har jag skrivit nu, ser det bra ut?
![]()
Jag får kolla upp med tjänsten jag använder nyhetsbrev ifrån. Tycker också det är helt världelöst att man måste bekräfta det.Måste du ha bekräftelse på det? Jag prenumerar på massor och har nog bara fått skicka bekräftelse mail nån enstaka gång. Om du vill ha en bekräftelse så räcker gott och väl den texten du skrivit nu, du kan till och med ta bort Var vänlig.... Man brukar bara få bekräfta mailadressen inte sitt intresse. Det går ju att vrida och vända på i all oändlighet insåg jag nu! Jag som tyckte det var så enkelt först
Jag får kolla upp med tjänsten jag använder nyhetsbrev ifrån. Tycker också det är helt världelöst att man måste bekräfta det.