Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du "byta" rabatt med nån kanske?Surar över att jag inte jobbar på NKs skoavdelning och således inte har deras troligen feta personalrabatt. Är i stort behov av ett par skor därifrån men tänker inte casha ut 5 tusen onödiga kronor. Funderar på att bli kompis med ngn därifrån...![]()
Men vad ska du göra då?Herrejösses. Jag är ju nervös!![]()
Det tror jag det är. Eller bara ligga med nån snyggingMen vad ska du göra då?Dejt?
![]()
Tänk den som fick göra det ändå!Det tror jag det är. Eller bara ligga med nån snygging![]()
Haha ja.. jag får ligga om jag vill, men vill hellre dejta... liggandet är det ingen kvalitet på med de som vill så då kan det likaväl kvittaTänk den som fick göra det ändå!Eller ja, bara ligga öht
![]()
Är hundvakt åt en dvärgpinscher.
Inte min typ av hund då men han kanske lugnar sig när han inte saknar matte.
Ska vara här nån månad så han hinner haha
Surar över att jag inte jobbar på NKs skoavdelning och således inte har deras troligen feta personalrabatt. Är i stort behov av ett par skor därifrån men tänker inte casha ut 5 tusen onödiga kronor. Funderar på att bli kompis med ngn därifrån...![]()
Smyger försiktigt fram, kikar runt hörnet och tar sedan ett modigt kliv in i 2000-talet.
Jag har ett badrum!!! Med varmvatten - och badkar - och tvättmaskin - en toalett man kan spola osv osv![]()
![]()