Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är hundvakt åt en dvärgpinscher.
Inte min typ av hund då men han kanske lugnar sig när han inte saknar matte.
Ska vara här nån månad så han hinner haha

Tänkte ta lite ej tillåten semester i morgon (idag, i eftermiddag). Så jag sitter vid 2.19 och försöker lösa kod problem så att jag kan starta en massa analyser på varenda dator jag kan få tag på innan jag åker :angel: En annan vän är också på kontoret hela natten, och en gemensam vän från fysik avdelning som också kör en all-nighter kom förbi på besök vid midnatt och vi tog en öl och tittade på roliga youtube klipp med politiker (med tanke på Justin Trudeau som precis blev PM i Canada, han har ju egentligen riktigt bra policies i partiet. Men fejjan är mest täckt av halvnakna bilder av honom O_o).

Förhoppningsvis kan jag få lite hjärna rast över helgen i alla fall, för en gångs skull :D

Dagens sjukgymnast blev inte imponerad av vad jag lyckats med.... Sitter här och undrar vad morgondagens sjukgymnast säger om den fina pippigula tejpningen av axeln :nailbiting:

Den som påstår att man som sjukskriven inte har något att göra om dagarna vet inte vad dom talar om :p

Surar över att jag inte jobbar på NKs skoavdelning och således inte har deras troligen feta personalrabatt. Är i stort behov av ett par skor därifrån men tänker inte casha ut 5 tusen onödiga kronor. Funderar på att bli kompis med ngn därifrån... :cautious:

Väntar TBBT. Trött som ett ägg egentligen. Imorrn är sista kvällen med mamma hemma, sen åker hon (med mina systrar och deras barn) till Florida i två veckor. Tydligen så kan pappa tänka sig att hjälpa till en del med A, men jag vet inte om jag blir mer stressad av det än av att ha henne själv? :angel: Nädå, det är klart att han ska få hjälpa till så jag får lite frist från matlagning och så :) kommer dock sakna mormor som fixar dagishämtning och sånt, ni får påminna mig dagligen om att hämta A på dagis, annars kommer jag glömma det :angel: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 317
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 127
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m