Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag ta mig lite kvällsmat. Igår var en helt kass "produktionskväll", till och med kastade en del av det jag sydde. Idag har det gått bättr, snart klar med 5 nya "mug rugs" :)

Det tror jag det är. Eller bara ligga med nån snygging :sneaky::D

Tänk den som fick göra det ändå! :arghh: Eller ja, bara ligga öht :meh:

Haha ja.. jag får ligga om jag vill, men vill hellre dejta... liggandet är det ingen kvalitet på med de som vill så då kan det likaväl kvitta :meh:

Kan hända att jag får ligga i helgen. Särbon är på väg på jobb och stannar till här som vanligt och jag har inte mens längre :up: Särbon är både snygg och bra i bingen enligt mig :D

Fan, jävla er som får ligga! Själv har jag ett jävligt effektivt preventivmedel bredvid mig i sängen :meh: och mamma är världens mest nyfikna så att be henne barnvakta för att jag ska "dejta" finns inte på kartan öht.

Fan, jävla er som får ligga! Själv har jag ett jävligt effektivt preventivmedel bredvid mig i sängen :meh: och mamma är världens mest nyfikna så att be henne barnvakta för att jag ska "dejta" finns inte på kartan öht.

Jag ligger med folk när Mathilde har gått och lagt sig ;) (Nu är iofs Mathilde hos sin pappa men de veckor hon är hos mig.) Hade jag haft mina föräldrar närmare så hade jag lätt varit ärlig med anledningen :p

Aha, jag brukar träffa mina ligg på jobbet :p
Ja jobbet verkar vara grejen, enda karln jag träffar för tillfället (ja ibland blir det fler olika, variation förnöjer :p) hittade jag på jobbet för nästan två år sen. Tyvärr är han upptagen, men vi har så jäääävla gött sex så ärligt talat bryr jag mig inte, hans problem. Dock blir det sällan nu när jag är tjänstledig :down: Vi kunde vara fräcka och ses på jobbet ibland med :angel:

Jag ligger med folk när Mathilde har gått och lagt sig ;) (Nu är iofs Mathilde hos sin pappa men de veckor hon är hos mig.) Hade jag haft mina föräldrar närmare så hade jag lätt varit ärlig med anledningen :p
Bor ju i en tvåa vettu... :down: :meh:

Och jag kan INTE hitta män på jobbet. Alla över 25 är i fasta förhållanden. De som är singlar är ju jätteunga! :eek:

Jag jobbar i en brasch där det typ inte finns några heterosexuella män öht... Jag verkar inte heller ha så mkt dragningskraft, män gillar inte mig helt enkelt. Antingen tycker de att jag är konstig (vilket jag öhm är :rofl: ) eller så för ful eller så är de rädda för mig av ngn anledning. Så jag måste plocka dom på barer när de är lite lätt berusade och inte vid sina sinnes fulla bruk...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 317
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 127
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m