Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wohooo! En till på jobbet som inte kommer! Ännu fler kunder att boka om!
Det tror jag det är. Eller bara ligga med nån snygging![]()
Tänk den som fick göra det ändå!Eller ja, bara ligga öht
![]()
Haha ja.. jag får ligga om jag vill, men vill hellre dejta... liggandet är det ingen kvalitet på med de som vill så då kan det likaväl kvitta![]()
Haha ja.. jag får ligga om jag vill, men vill hellre dejta... liggandet är det ingen kvalitet på med de som vill så då kan det likaväl kvitta![]()
Nej just nu känns det som ett stort jäkla skämt!Din stackare, det verkar aldrig ta slut![]()
Alltså det gör ju gärna jag medOch jag undviker dejtandet men ligger gärna![]()
Och jag undviker dejtandet men ligger gärna![]()
Alltså det gör ju gärna jag medMen jag bara pallar inte att "hitta" nått som är bra i sängen
![]()
Fan, jävla er som får ligga! Själv har jag ett jävligt effektivt preventivmedel bredvid mig i sängenoch mamma är världens mest nyfikna så att be henne barnvakta för att jag ska "dejta" finns inte på kartan öht.
Det kan nog inte jag lita på direkt... Det är inte så många snyggingar som kommer och knackar på hos migJag litar på att de hittar mig![]()
Det kan nog inte jag lita på direkt... Det är inte så många snyggingar som kommer och knackar på hos migjag är ju knappt utanför dörren mer än skolan och stallet. Och än har inte drömprinsen stått i kön på Ica heller
![]()
Aha, jag brukar träffa mina ligg på jobbet![]()
Ja jobbet verkar vara grejen, enda karln jag träffar för tillfället (ja ibland blir det fler olika, variation förnöjerAha, jag brukar träffa mina ligg på jobbet![]()
Bor ju i en tvåa vettu...Jag ligger med folk när Mathilde har gått och lagt sig(Nu är iofs Mathilde hos sin pappa men de veckor hon är hos mig.) Hade jag haft mina föräldrar närmare så hade jag lätt varit ärlig med anledningen
![]()