Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
8 år är alldeles lagom åldersskillnad! Jag träffar bara karlar som är äldre så då kan du träffa karlar som är yngre :p
Ptja, en av mina bästa vänner är gift med en tio år yngre man :up: men då är det ett visst mått av mognad hos hennes man som saknas hos de potentiella killarna för mig ;)

Nyss kommit till praktiken bara för att mötas av att ägaren är på väg ut. Tydligen ett möte förven av alla de stolar ägaren sitter på.
Det betyder att jag ensam får göra den mesta av all prepp innan öppning. 9.30 kommer timmjobbaren. Den får iaf lön.
Suck.

Dricker kaffe och funderar på livet...Gör jag någonsin nåt annat? :angel:
Jag mår bättre, jag är inte lika ledsen även om jag faller ner i mörka hål nån dag här och där fortfarande och låter hans ord slå på mig och bara vill lägga ner allt.
Men jag reser mig. Och jag har fina underbara vänner och människor i min närhet som finns där för mig :heart Och så buke så klart :heart
Känner mig tacksam. Samtidigt är jag rädd att han ska få rätt, att jag inte ska lyckas. Och rädslan i sig är nästan paralyserande. Men jag tar ett steg i taget framåt ändå. Ekonomin är värst, snart är utbildningen slut och jag vet inte om jag är stark nog att jobba redan,jag har heller ingen backup eller jobb. Funderar på olika lösningar men har svårt att ta mig för. Hans ord ringer i mina öron och mitt självförtroende sviktar, jag backar av osäkerhet fastän jag borde göra tvärt om. Fastän jag vet att hans ord inte är sanna utan bara där för att krossa mig och få mig att må lika dåligt som han och göra mig beroende av hans hjälp.
Det är egentligen helt för jävligt vilken inverkan en annan människa kan ha på ens liv.

Längtar till på fredag, då blir det pizza och vin i goda vänners lag :love:

Nyss kommit till praktiken bara för att mötas av att ägaren är på väg ut. Tydligen ett möte förven av alla de stolar ägaren sitter på.
Det betyder att jag ensam får göra den mesta av all prepp innan öppning. 9.30 kommer timmjobbaren. Den får iaf lön.
Suck.
Men vad säger din handläggare? Det verkar ju helt absurt ju! Ni skulle egentligen göra upp så handläggaren kommer på "besök" när du arbetar själv... :angel:

Men vad säger din handläggare? Det verkar ju helt absurt ju! Ni skulle egentligen göra upp så handläggaren kommer på "besök" när du arbetar själv... :angel:
Har bara varit här i 3 veckor och avstämmningen är först om ytterligare några veckor. Men jag och handläggaren kom överens om att jag skulle kontakta honom om det blev problem. Jag anade ju redan att jusst dessa grejer skulle dyka upp redan på intervjun. Men jag och handläggaren kom överrens om att ge dom en chans för jag ville ha en praktik.
Insåg snabbt var det barkade hän. Men ist för att ringa handläggaren varje gång nått händer så har jag valt att lägga all info på hög och ge honom all fakta på ett bräde.
Ska kontakta honom i dag när jag kommer hem för nu räcker det.
Jag har sagt i från här över hur de lämnar mig ensam osv men de har inte blivigt någon förändring. Bara lenare tongångae och fler ursäkter för varje gång de går iväg.

Nu kom bara halva brödleveransen så det blev inte mycket jag kan fixa innan öppning. Och hur jag ska få hit resten av brödet har jag ingen aning om, för här finns ingen att fråga.

Så jag surfar och dricker kaffe istället. Mina sysslor är klara :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 317
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 127
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m