Den ena bor med sin mamma och den andra bor typ i verkstadenHar de här skitiga typerna inga bostäder att hänga i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ena bor med sin mamma och den andra bor typ i verkstadenHar de här skitiga typerna inga bostäder att hänga i?
Eftersom han och mamma bor i samma hus så kommer nyfikenheten fram ändåPappa då?
Ptja, en av mina bästa vänner är gift med en tio år yngre man8 år är alldeles lagom åldersskillnad! Jag träffar bara karlar som är äldre så då kan du träffa karlar som är yngre![]()
Den ena bor med sin mamma och den andra bor typ i verkstaden![]()
Förstod nästan det, men kunde inte låta bli!Det är annan personal, inte intagna![]()
Jaja skryt lagomJag har sovit sisådär fyra timmar inatt. Det är en sjujäkla tur att jag är ung och pigg så jag orkar jobba idag![]()
Men vad säger din handläggare? Det verkar ju helt absurt ju! Ni skulle egentligen göra upp så handläggaren kommer på "besök" när du arbetar själv...Nyss kommit till praktiken bara för att mötas av att ägaren är på väg ut. Tydligen ett möte förven av alla de stolar ägaren sitter på.
Det betyder att jag ensam får göra den mesta av all prepp innan öppning. 9.30 kommer timmjobbaren. Den får iaf lön.
Suck.
Har bara varit här i 3 veckor och avstämmningen är först om ytterligare några veckor. Men jag och handläggaren kom överens om att jag skulle kontakta honom om det blev problem. Jag anade ju redan att jusst dessa grejer skulle dyka upp redan på intervjun. Men jag och handläggaren kom överrens om att ge dom en chans för jag ville ha en praktik.Men vad säger din handläggare? Det verkar ju helt absurt ju! Ni skulle egentligen göra upp så handläggaren kommer på "besök" när du arbetar själv...![]()
Ptja, en av mina bästa vänner är gift med en tio år yngre manmen då är det ett visst mått av mognad hos hennes man som saknas hos de potentiella killarna för mig
![]()
Plötsligt händer detKlockan är 10 (på morgonen). Och jag är på jobbet, har ätit frukost innan jag kom hit OCH jag har en bra hårdag.
Har väl inte hänt på typ 10 år eller nåt....