Gör kakashi!Jag vet att jag kan om jag vill, kanske borde ta upp det igen istället för att sitta så mycket framför datorn, när det inte är så lockande att fota.
![]()
kl
Äter kakor med chokladkola fyllning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör kakashi!Jag vet att jag kan om jag vill, kanske borde ta upp det igen istället för att sitta så mycket framför datorn, när det inte är så lockande att fota.
![]()
Tro mig, jag har lite svårt med detVad ska du kalla dem på hemsidan?![]()
Det är sån "tub" grytlapp du har på ex pannkakslaggen, på handtaget alltsåHantagskondomer? Va sjutton är det?
Är det för att handtagen inte ska göra en på smällen eller vadå?![]()
![]()
![]()
Grytlapp för stekpannehandtag?Tror dom helt enkelt får heta Grytlapp för stekpannaEller vad tror du @Ninnurur
Säkert för att de skulle vara onyttiga då eller något kanske...hm?![]()
Hmm, tror det kan bli lite långt/och krångligt att läsa?Grytlapp för stekpannehandtag?
Det funkar nog med namnet. Testa och byt annars?Hmm, tror det kan bli lite långt/och krångligt att läsa?
Sökte nyss på det på google, och fick upp tradera och grytlappar där, varför förstår inte människor det här med mönsterskydd?Mängder av grytlappar med marimekko-tyg, och det är mönsterskyddat! Man får alltså int eköpa tyget och sedan sy saker och sälja det
De flesta tyger är inte mönsterskyddade, men just marimekko är det, och även en himla massa Licencierade tyger från ex Disney får man heller inte tillverka och sälja av. Suck.
Några gamla skisser.Gör kakashi!
kl
Äter kakor med chokladkola fyllning.
Googlade lite snabbt, men diggar ändå min första tolkning av det.Det är sån "tub" grytlapp du har på ex pannkakslaggen, på handtaget alltså![]()
Några gamla skisser.
![]()
![]()
Då får vi skylla på moder natur.Jo, men det som än gjorde så att det skapades ätbara saker borde gjort det tvärtom.
Duktig du är!Alltså nu gick jag nerför "memorylane" när jag grävde fram mina gamla skissblock, synd bara att klockan är så mycket (behöver gå å lägga mig) annars hade jag nog suttit och skissat nu.
![]()
Var riktigt kul att bli lite påmind om vad jag kan och har gjort, kan behövas nu i höstmörkret.Duktig du är!![]()
Trevligt att få vara underbar ibland
Sista helgen i okt eller månadsskiftet? Jag tar med vin!Trevligt att få vara underbar ibland
Som sagt, bara att pallra sig över när det passar!