Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet att jag kan om jag vill, kanske borde ta upp det igen istället för att sitta så mycket framför datorn, när det inte är så lockande att fota. :p

12107234_1103818242982354_1827153741326304828_n.jpg
Gör kakashi!

kl
Äter kakor med chokladkola fyllning.

Grytlapp för stekpannehandtag?
Hmm, tror det kan bli lite långt/och krångligt att läsa?

Sökte nyss på det på google, och fick upp tradera och grytlappar där, varför förstår inte människor det här med mönsterskydd? :confused: Mängder av grytlappar med marimekko-tyg, och det är mönsterskyddat! Man får alltså int eköpa tyget och sedan sy saker och sälja det :banghead::banghead::banghead::banghead:

De flesta tyger är inte mönsterskyddade, men just marimekko är det, och även en himla massa Licencierade tyger från ex Disney får man heller inte tillverka och sälja av. Suck.

Hmm, tror det kan bli lite långt/och krångligt att läsa?

Sökte nyss på det på google, och fick upp tradera och grytlappar där, varför förstår inte människor det här med mönsterskydd? :confused: Mängder av grytlappar med marimekko-tyg, och det är mönsterskyddat! Man får alltså int eköpa tyget och sedan sy saker och sälja det :banghead::banghead::banghead::banghead:

De flesta tyger är inte mönsterskyddade, men just marimekko är det, och även en himla massa Licencierade tyger från ex Disney får man heller inte tillverka och sälja av. Suck.
Det funkar nog med namnet. Testa och byt annars?
Resten - :banghead::banghead::banghead::banghead:

Alltså nu gick jag nerför "memorylane" när jag grävde fram mina gamla skissblock, synd bara att klockan är så mycket (behöver gå å lägga mig) annars hade jag nog suttit och skissat nu. :p

12025436_1103835139647331_1247783880_n.jpg

Alltså hur ska jag hinna med allt, nu råkade jag komma in på en annan sida och hittade ett gammalt skolprojekt vi gjorde med vektorer, blir sugen på att ta upp det också...

firetruck_outline_by_theredlightning-d2bbzmj.jpg

firetruck___object_by_theredlightning-d2bc0ih.jpg

Har fortfarande planer på att fixa till någon snygg bakgrund till denna, men det kommer ta tid. Kanske ska göra en ny vektor istället, men inte idag va? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 322
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 128
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka