Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VARFÖR BOR JAG, EN PERSON UTAN SJÄLVDISCIPLIN GRANNE MED EN PIZZERIA?!?!?!
Mvh lönnfet person bestående av kebab med extra vitlökssås
Kaoz
Så gott! (Om jag inte hade siktat på att bli mer slimmad)
Värdelöst gott!!!!(
)
Ok imorgon börjar det nya kebabfria livet!!!!Måste bli av med 8 kilo typ. Känns inte som att kebabdieten är det bästa i längden... kaoz
Jag avskyr det eftersom jag älskar allt som är gott. Dumma värld.
Men eller hur?![]()
Ett glas vatten och en skål broccoli - det nya fredagsmysetVarför smakar inte morötter chips? Och broccoli choklad? Och vitkål som kakdeg?
Säkert för att de skulle vara onyttiga då eller något kanske...hm?Varför smakar inte morötter chips? Och broccoli choklad? Och vitkål som kakdeg?
Varför smakar inte morötter chips? Och broccoli choklad? Och vitkål som kakdeg?
Jag ändrar till en skål brysselkålEtt glas vatten och en skål broccoli - det nya fredagsmyset![]()
Hantagskondomer? Va sjutton är det?Spottat fram 4 handtagskondomer till, går fort när man gör 4 st i samma tygNu har jag 7 st som ska läggas ut
Hungrig som ett as, en kebabtallrik hade setat fin. Eller en låda glass. Eller vad som. Men jag går på detoxså onyttigheterna är bannlysta
![]()
Vad ska du kalla dem på hemsidan?Spottat fram 4 handtagskondomer till, går fort när man gör 4 st i samma tygNu har jag 7 st som ska läggas ut
Hungrig som ett as, en kebabtallrik hade setat fin. Eller en låda glass. Eller vad som. Men jag går på detoxså onyttigheterna är bannlysta
![]()