Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
:banghead: Pratat med min mor... Snacka om mästare på att försöka lägga skulden på alla andra än sig själv... Ids inte ens berätta, energin tog slut... Jag som hade en så bra dag :(

Skaka av dig det och ta inte åt dig. Ta en kopp kaffe på altanen i solen och andas, låt inte henne suga åt sig av din energi. Det är ju varken första eller sista gången hon gjort samma sak :heart

Så olika det kan vara! Jag har haft kvällar där jag trots jag tagit 2 tabletter inte alls blir trött och tar typ flera timmar innan jag somnar...

Tar jag en hel Propavan så är jag full dagen efter och seg som kola i huvudet. Det jag har nu hjälper bäst av det jag provat. Här om dagen insåg jag att jag numera sover en normal sömn och det känns rätt underligt efter att ha haft sömnproblem i flera år :o

Tar jag en hel Propavan så är jag full dagen efter och seg som kola i huvudet. Det jag har nu hjälper bäst av det jag provat. Här om dagen insåg jag att jag numera sover en normal sömn och det känns rätt underligt efter att ha haft sömnproblem i flera år :o
Haha som sagt, så olika det kan vara! Min kropp är tydligen inte så känslig... Känner heller inte av citodon, hjälper inte ett smack typ. Vet annars att många inte klarar av dom.

Någon från Liberia försöker helt desperat att få tag på mig. Ringt fyra gånger på raken.

Undrar om jag ska svara och glatt undra om han har söker volontär platsen jag la ut en annons på igår: klättra upp för ett brant berg upprepade gånger, ingen lön och chansen att få malaria, japanese encephalitis och dengue.

Nyss vart på Ica, hade så bra rabatter på kortet i "mina varor" så tänkte jag åker å handlar lite. Tji fick jag, inte en enda rabatt har gått in såg jag på kvittot nu :rage: Bara åka tillbaka dit och klaga. Halva priset på tandkräm ProEmalj (ca 15 kr rabatt), tvättkapslar 25% (10 kr), Gräddfil 20%, ProViva shot 10 %. Tillsammans gör det ju en del kronor :meh:

Tydligen har ICA ändrat något system, jag fick visa leg när jag använde kortet senast :D

Det suger iaf att inte få de rabatter man förväntat sig (något ska man ju ha för att de får fälja ens shoppingvanor :meh:) så på dem bara! :devil:

Så olika det kan vara! Jag har haft kvällar där jag trots jag tagit 2 tabletter inte alls blir trött och tar typ flera timmar innan jag somnar...
Jag tog två första gången läkaren skrev ut och jag sov i nästan ett dygn då. Dröjde flera dagar innan jag hämtat mig efter den pärsen. Det kan verkligen vara olika...

Jag behover stada! Nar yngste sonen papekar det ar det riktigt illa:arghh: Sa ... i dag ska jag stada, handla och se till att hundarna far springa och trana sa de blir lite nojda efter all bilakande for att komma hit. De ALSKAR sonerna och ar superlyckliga att traffa dem ... sa till den milda grad att de glommer att de ar valuppfostrade bumlingar.:cautious:

Dags för dagens goda gärning! Ska iväg och träffa en yngre tjej och stötta och lyssna på henne efter att hon fått sin MS diagnos. Saknade själv att ha någon att prata med när jag blev sjuk och kände mig vilsen bland alla termer och mediciner så jag ställde upp på detta när en gemensam bekant frågade om jag kunde göra det.

Hjälper gärna folk med mina egna erfarenheter om dom behöver och vill det.

Och varför sitter jag och lägger saker i kundkorgen på swelogent istället för att plugga till affärsekonomi-tentan som är imorgon? :banghead::meh:

Och nu trillade det in en till order! :D Pappa denna gång haha :p Men va sjutton, han köper ju en massa sånt jag bara har 1 av som grytlapparna med julmotiv :rofl: måste jag ju fixa ännu fler nya haha

Haha en vän till mig som precis har blivit singel "jag installerade tinder igår, sen tänkte jag att jag är bättre än det här. Så jag avinstallerade det".

Jag "va bra, jag tror att det hade förstört din karaktär. Sen hade vi inte kunnat vara vänner mer :(".

Vän "Precis. Igår var jag på yoga också. Jag är jätteflexibel."

Jag "Fast det där hade nog varit en helt perfekt beskrivning för tinder."

Vän "Om jag varit tjej. Alla kvinnor i yoga klassen klagar. En gång prövade jag en jättekomplicerad grej och gjorde illa min flickväns rygg".

Jag ":confused::confused::confused:"

Vän "Nästa termin borde du skriva upp dig på yoga klassen"

Jag ":confused::confused::confused:"

Vaaaad är det för fel på netflix? Dom tog bort en serie jag sträck-kollar på!
Mitt i kollandet!
Får jag inte se på blue bloods mer nu? :(:(:(:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 412
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 175
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 200
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 770
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka