Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har rakat benen. Fast kanske varmare med päls? :idea:
Vad kör ni med i år? Är renrakat inne eller föredrar ni päls?

Faktiskt har jag med åldern inte orkat raka benen lika ofta som förut. Jag orkar liksom inte bry mig, mitt utseende blir inte bättre än så här. Visst känner jag mig lite extra tillpiffad om jag gjort det men det blir inte så ofta. Jag har dessutom extremt torr hud så det är rätt bra att låta bli. På vintern när jag jobbar finns det inte en suck i helvetet att jag gör det, brr!

Särbon bryr sig definitivt inte, jag tror inte han ens lägger märke till det om jag gjort det :D

Hahaha
Har sett två efterlysningar om honom på fb i kväll. Han verkar vara en saknad man. Han kanske är och fyller på sömnsandförrådet? :D

Ha så vi är fler som saknar honom :devil: Vi kan ju hoppas han kommer snart, för det ska visst bli en dag till i morgon och jag vet redan att den kommer var ohyggligt lång och om han inte kommer hit snart kommer den bli garanterat mycket mycket längre..... :cautious:

Ha så vi är fler som saknar honom :devil: Vi kan ju hoppas han kommer snart, för det ska visst bli en dag till i morgon och jag vet redan att den kommer var ohyggligt lång och om han inte kommer hit snart kommer den bli garanterat mycket mycket längre..... :cautious:
Tycker han verkar vara rätt slapp och arbetskygg den gubben. Ser ofta klagomål på honom. Finns ingen arbetsmoral numera :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 359
Senast: Mineur
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 200
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 209
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 866
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka