Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår inte hur folk som är långtidssjukskrivna står ut .Häller på att bli galen av att vara hemma utan att få göra så mycket .!Men det tar kanske lite tid att vänja sig vid den ofrivilliga semestern och man kommer in i dom gängorna !Lika bra att ta en tupplur så tiden går !

Ursäkta att jag inte citerar de inlägg jag svarar på men av nån anledning klarar inte den här telefonen av buke :/
Det går inte att bara skriva utan det blir en massa dubbla bokstäver, den skriver ihop orden, flyttar markören och börjar skriva på helt fel ställe osv.

Jag blir knäpp, tar evigher att skriva

Senast ändrad:
@Ninnurur Jag får testa det. :D
Tänkte höra med ridläraren imorgon, för säger hon att det är en bra idé så skulle jag gissa att hon kräver att gå. :p
Tränarens ord väger ju en miljon gånger mer än mammas...Jag kan säga en sak tusen gånger hemma när hon rider och hon blir bara arg, sen åker vi på träning och tränaren säger likadant. Då plötsligt är det ju självklart så och tränaren kan och vet allt och jag kan inget och fattar inget. *suck* Det är väl en mammas lott antar jag.

Min ipad har kraschat:arghh:
Den började med att starta om sig hela tiden så Apple kommer upp. Sen hängde den sig förut och nu vågar jag inte använda den:(
Kollat på youtube filmer om samma problem men blir inte mycket klokare.
Får försöka göra en säkerhetskopia. Bara det att laptopen är lastgammal och sliten den med:meh:

Helt snurrig efter att min väckarapp i telefonen stängt av sig imorse så vaknade inte förrän halv sju med andan i halsen. Normal uppstigning är 05:15 :meh: Nu kommer jag känna mig jagad hela dagen. Bah.

Dricker te och äter smörgås. Skall snart dra på mig ridkläder och åka till min lilla bruna. Blir nog ett kombopass idag, skrittur ut i 40 min och sen 20 min jobb på banan.

20151117_113547_resized_zpsakgagsv0.jpg

Du inbillar dig väl inte att jag tänker gå UPP idag?! :eek:
Mina tappra försök att bädda går sådär idag kan jag ju säga :p

(vet inte alls hur stor bilden blir)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 166
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
547
· Visningar
15 337
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka