Ja! Det är helt klart SDs fel att du har huvudvärk! @athena_arabians
Måste också vara deras fel att jag har hemsk mensvärk idag! Jäkla SD!
Måste också vara deras fel att jag har hemsk mensvärk idag! Jäkla SD!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, övertala barnet! Säg att jag säger att det är skitbra!Synd att du bor så långt bort.
Det är en clinic med Bo Jenå.Tror att det kan vara riktigt nyttigt att se och höra på. @Ninnurur
Gått 6 km med hundarna och solen kom fram! Kroppen stretade emot men så gjorde även jag och jag tror jag vinnerLite stretching på det. Nu duschen, plugga lite sen till skolan och göra prov.
Blä, sånt är vidrigt!Helt snurrig efter att min väckarapp i telefonen stängt av sig imorse så vaknade inte förrän halv sju med andan i halsen. Normal uppstigning är 05:15Nu kommer jag känna mig jagad hela dagen. Bah.
Alltså det stor en gammal älg och glodde surt på mig när jag for förbi. Borde jag vara orolig? Är de här nu?Nå, såg du några terrorister i lingonriset? De finns ÖVERALLT vet du!
![]()
Älgarna har fått nog nu!Alltså det stor en gammal älg och glodde surt på mig när jag for förbi. Borde jag vara orolig? Är de här nu?![]()
Älgarna har fått nog nu!![]()
Alltså det stor en gammal älg och glodde surt på mig när jag for förbi. Borde jag vara orolig? Är de här nu?![]()
Jag väljer nog att aldrig mer gå ut. Verkar säkrast så.Den verkar ju vara lite suspekt, kanske läge att ringa SÄPO?![]()