Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag på om man ska åka in till Lindesberg i morgon, inspelning med Martin Almgren från Idol där då :)
Kunde vara kul att se honom live ju

Packar väskan och försöker slöa så mycket jag kan inför nattpasset på horse show ikväll. och jag är kissnödig

Precis kommit in från en promenad med hästen, är så nöjd över mitt nya pannband jag köpte till henne. :heart
12278869_1144309662266545_2856202321987950569_n.jpg

Väntar in klockan för mer alvedon, och sen ska jag bära upp julpyntet från källaren medan lillskiten sover. När han vaknar så blir det lite röj i trädgården skulle jag tro :D

Timers? Tänker då det är engelska från början... hm..
Läste precis detta efter lite googling...

Svenska Akademiens ordlista
rekommenderar en timer, flera timer, de timerna. Enligt det svenska språksystemet borde det egentligen vara timrar, men det ser konstigt ut och är svårt att förstå. Man kan också tycka att man borde ha försvenskat det och skrivit en tajmer, flera tajmrar, men det har nu inte slagit igenom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: aleeza
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 278
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 921
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
437
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka