Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...och dessutom blir det en väldans fin lön om nån vecka. En hel massa resersättning plus retroaktiv löneförhöjning@tanten: Ibland behöver man den där lyxen, oavsett hur mycket vatten och bröd det blir efteråt![]()
Är rädd för en huggormsom har krupit in i ett uthus. Höll på att kliva på den, men den hann ringla iväg in under bråte som jag har stående därinne. Nu har jag lämnat dörren öppen och hoppas att den tar sig ut. Vete tusan hur jag ska våga kolla om den är kvar sedan.
Den var jättelång![]()
En kanske skulle flytta till Island. Slippa både ormar och otäcka flygfän. Å andra sidan, vulkaner är inget hit heller.Jag hoppade över en en gång när jag var ute och joggade, inte kul. Jag kunde ju ha trampat på eländet...
![]()
En kanske skulle flytta till Island. Slippa både ormar och otäcka flygfän. Å andra sidan, vulkaner är inget hit heller.
Googlade på huggormar nyss och det stod att enstaka exemplar är en meter långa - och den här var säkert det. Aldrig sett en så lång huggorm. Smal och lång. Den tog liksom aldrig slut när den ringlade...![]()
Hur är det med Irland då? De har väl heller inga ormar? Och där får du ha araberJo, det är de...fast de har inga arabhästar så Island permanent går fetbort för mig
![]()
Hur är det med Irland då? De har väl heller inga ormar? Och där får du ha araber![]()
Nya Zeeland?Aptråkig geologi typ förutom Gigant's Causeway (de har ju inga riktiga berg!) och jag dricker inte öl![]()
![]()