Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du gjort ngt med den? Mina blommar dåligt.,, har hört att man ska strunta i dom..
Vattnar 1-2 ggr/v, både i blad och på jorden. Ger gödselpinne någon gån var tredje månad eller så när jag kommer ihåg ;) annars så står den i ett bra fönster som aldrig har direkt sol men ändå mycket ljus, och det finns inget element under det heller. Det är helt klart mitt bästa blomfönster!
Fast i sovrummet som har morgonsol har jag en novemberkaktus som är full i knopp också :) tror den gillar att jag int alltid drar upp persiennerna :D

Min chef blev just nekad att komma in på en klubb pga att han var för risigt klädd. Han var klädd i Marc Jacobs från topp till tå. Själv gled jag i i kaftan från Stadsmissionen.
Hahaha. Hans min :laugh::laugh::banana:

Bet av en bit av en tand förut så nu har jag en vass kant som skaver.
Tandis får slipa ner det när jag har råd.
Den är ändå stendöd så utdragning kan vänta.
dottern hade skolavslutning idag och deras fröken sjöng så fint för dem så tom jag grät.
Nu är det högstadiet nästa .
Just nu ligger jag och funderar på om jag ska läsa eller kolla en film. Hmm

Anlande till FLorida tidigare i dag. Nu har jag precis kommit tillbaka efter en god middag med son och sonhustru och det ar nastan dags for sangen. Husvagn och drag bil ar absolut det mest ostadade som finns nu och i morgon blir det storstadning. Det kanns mycket underligt att se fram emot att storstada.:grin:

Min chef blev just nekad att komma in på en klubb pga att han var för risigt klädd. Han var klädd i Marc Jacobs från topp till tå. Själv gled jag i i kaftan från Stadsmissionen.
Hahaha. Hans min :laugh::laugh::banana:
Men alltså, vad hade han gjort med kläderna? Såg han risig ut???

tänkte ta mig en eftermiddagslur.

Igår upptäckte jag att någon snott min systemkamera, hade lyckligtvis bara ett skruttigt objektiv med mig men nya wide angle och macro konverteringen har arslet också tagit :rage:

Är helt fantastiskt tacksam att mina dyra laptop, pass och plånbok är kvar.

Jag sitter på jobb och är lättad över att mina ögon börjar repa sig igen efter en cykeltur genom grönskande åkrar. Att jag bli lika förvånad över min pollenallergi varje år... :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 985
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 634
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 318
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka