Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste klippa gräs men knivarna på gräsklipparen är galet slöa.
Ska köpa ny kniv så jag kan lämna den andra på slipning men har inte råd förrän den 26.
Vill hinna ikapp med klippningen ju men gaaah.
Har haft två dagar när inget blivit gjort alls så känner mig stressad över det helt i onödan.

Prins Daniel har fan mer påsar under ögonen är jag har en vanlig måndag morgon. Mvh kollar på bröllopet i repris pga är rojalist i smyg

Måste klippa gräs men knivarna på gräsklipparen är galet slöa.
Ska köpa ny kniv så jag kan lämna den andra på slipning men har inte råd förrän den 26.
Vill hinna ikapp med klippningen ju men gaaah.
Har haft två dagar när inget blivit gjort alls så känner mig stressad över det helt i onödan.

Finns ju alltid sax :angel:

Har precis ätit min hemmagjorda rabarberpaj med egenodlade rabarber från trädgården med vaniljsås :d

Nu ska jag kolla vad vi behöver köpa hem för mat till nästa vecka. Kylen ekar tom :meh:

Har inget vattenO_o
Det värsta blir att lösa toa besöken. Kan ju duscha på jobbet fast den duschen är inte så fräsch.

Saknar min dator som är hos Dr Dator för en virussanering. Hoppas den kan bli kry igen :cry:

Sitter och känner i magen hur dottern hoppar och far efter middagen. Känns fortfarande så himla konstigt att bli sparkad i magen från insidan O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 985
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 635
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 321
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Linda ben
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur