Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Chillar hårt etc

11378232_362698470604235_1011903672_n.jpg

Ser nån amerikansk dokumentär om ett mord. Eller ser och ser...TV:n är på men jag kollar mest på internet. Funderar på att skriva nåt mail.

Har just kommit hem fran ytterligare en super middag hos sonen och sonhustrun. Mycket gott och trevligt sallskap. Har krupit i pyjamasen och funderar pa om jag ska ta ett glas vin ur den oppnade flaskan ... den blir sakert dalig om jag inte dricker upp den snart. ;)

Sitter och kollar på sista streamade avsnittet av GoT trots att klockan är fyra på morgonen :nailbiting: och jag måste upp om alldelse för få timmar igen.

Edit: Fuck This Show, seriously!

Senast ändrad:
Sitter på jobbet och väntar på att ett möte ska börja, sedan ska det tydligen arbetas med elen i "min" korridor så jag kommer vara strömlös resten av dagen. hmm, vet inte hur jag ska lösa det -datorn funkar dåligt utan ström ;)

Annars så sitter jag i stand-by, syrran ska ha barn och jag ska vara med på detta :nailbiting: hon är beräknad till imorgon så det kan bli närsomhelst = så jag är redo att kasta mig iväg när de ringer.

Sitter på jobbet och håller på med omscanningar av foton från 30-talet. Vi ska byta registreringsprogram på jobbet och kan inte registrera något än, så jag sitter och scannar om gamla redan scannade bilder. Funderar på att gå hem ändå, huvudvärken är olidlig, tror att jag dessutom fick hjärnskakning häromdagen, så vila är väl att rekommendera och ringa hälsocentralen.

Ska sluta på denna arbetsplats, imorgon är sista dagen, och jag har inte ett skit att göra... Avskyr värma stol :rage:

Sitter på altanen utanför stallet och väntar på sambo med vän som ska köpa tillbaka "min" merca :cry:

(Det var jag som föreslog det, vi behöver inte ha sjutton bilar, det är bättre att ha råd att hålla igång de två vi kör till vardags).

Dricker te och har semester :D

Sitter i soffan och kollar på Grey's anatomy med vovven som sällskap och känner samtidigt bubbel i magen från bebisen :love:
Åh vad jag vill ha november nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 985
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 635
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 321
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Linda ben
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur