Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snyter och fräser för att få nattens halsgegg att lossna så jag kan smita in till stan och jobba några timmar på extraknäcket.
Har tagit fram hushållsassistenten för att jag inte ska glömma att jag måste baka matbröd idag.

Gick en promenad efter jobbet. Bara ca tre kilometer eftersom jag ska va rädd om foten men det var skönt att få lite frisk luft. Frukost intagen. Tittar på The good wife och kommer antagligen somna snart.

Har precis vaknat. Såå skönt med sovmorgon!

Ska ta mig upp ur sängen och fixa frukost. Men vet inte vad :arghh:
Jag som haft cravings på något i flera månader nu och så slutar det helt plötsligt :cautious:
Jobbigt med cravings men å andra sidan visste jag vad jag ville ha :p

Sen ska jag ta med hela familjen till stallet någon gång senare idag och pyssla med ponnyn. Årets första utställning imorgon och då ska han vara fin :love:

Har precis vaknat. Såå skönt med sovmorgon!

Ska ta mig upp ur sängen och fixa frukost. Men vet inte vad :arghh:
Jag som haft cravings på något i flera månader nu och så slutar det helt plötsligt :cautious:
Jobbigt med cravings men å andra sidan visste jag vad jag ville ha :p

Sen ska jag ta med hela familjen till stallet någon gång senare idag och pyssla med ponnyn. Årets första utställning imorgon och då ska han vara fin :love:
Vi stekte pannkakor till frukost här :d

Har precis vaknat :p kom hit till särbon rätt sent och då började vi äta plockmat och titta på film (kaan tänkas att en och annan cider dracks också :angel:). Sedan tyckte han vi skulle gå o titta på en kusins nya katt och så började vi lyssna på musik där... ja, ni förstår :D

Väldigt trevligt iaf och kissen är mycket fin :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 984
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 632
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 314
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka