Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i väntrummet hos gynekologen och hoppas att hon ger mig piller så jag slutar blöda. Tre veckor är 17 dagar för länge :mad:

Har under dagen vart i kontakt med sjukvården i Västra götaland, Halland, Kalmar och tillsist Borgholm.

Allt för att få ett jäkla bidrag för celiakin... Nu väntar jag på att Borgholm ska ringa upp igen så jag kan få en läkare att skriva ett intyg på mina journaler sedan -99

Klipp med sax på det förhäxade stället så kanske klipparen funkar på resten ;)
:laugh:
Tyvärr är det inte ett och samma ställe som den vägrar att klippa, utan det handlar om tiden. Den vill inte jobba mer än drygt två timmar åt gången. Sedan är det dags för dygnsvila i uthuset, säger gräsklipparen :meh:

Jag har hotat med att jag ska köpa en ny. Får se om det ger resultat :sneaky:

:laugh:
Tyvärr är det inte ett och samma ställe som den vägrar att klippa, utan det handlar om tiden. Den vill inte jobba mer än drygt två timmar åt gången. Sedan är det dags för dygnsvila i uthuset, säger gräsklipparen :meh:

Jag har hotat med att jag ska köpa en ny. Får se om det ger resultat :sneaky:

Du kanske ska tanka den med olja igen, den kanske blev bortskämd? ;) :D

Har varit asocial hela helgen och nu när det vänt så vill ingen ungås med mig!? Tänkte mig att dricka drinkar och chilla nånstans halva natten. Folk bara "nej det är måndag". Vaddå det skiter jag väl i, måndag är väl en utmärkt dag som vilken annan som helst!!!???
Såhär bitter känner jag mig just nu

11334519_1634345150156591_180325606_n.jpg

Ligger i sängen och försöker somna om men har mycket extraslag och stör mig på grannarna som låter (så jag säkert får skit som vanligt).

Åker till jobbet ! när jag kommer hem ikväll ska jag packa lite för att åka till stockholm på magnetröntgen på onsdag !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 984
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 633
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 318
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka