Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter lunch och funderar på sadelprovningen på fredag.

Och är nervös inför lördagens "engelska ridklass" på töm :crazy:

Sitter och försöker avråda en gammal "vän" som plötsligt hörde av sig från att skaffa hund :meh: Han vill ha en söt liten hund till barnen sen spelar resten inte så stor roll så som ras, utseende, vad den kräver osv :banghead:

Ligger i solen och läser en bok, slösurfar och kika på vad hundarna har för sig.

Mår peck (psykiskt) men bara tre dagar arbete kvar så har jag lite över en veckas semester och får vila lite. Sen är det fyra dagars jobb innan två veckors till semester. Så bara att härda ut. Men hade jag inte haft semester nästa vecka hade jag nog fått sjukskriva mig...har bölat och snörvlat i telefonen med älsklingen idag för att jag mådde så dåligt när jag vaknade.

Sitter med husvagnen pa ett falt i Nord Carolina ... I dag har jag sparat med bada hundarna tva ganger ... nu ligger de bada helt utslagna pa golvet och jag sitter med fotterna hogt ... med en Margarita (13:38 och kanner mig lyxig:p) i handen i skuggan utanfor dorren. Det ar 28*C och en harlig dag har. :D

Efter diverse avbrott i läsandet har jag fått på mig kläderna, återupptagit boken och sitter på altanen med en kall öl och Nachos.
Rätt trivsamt :)

Efter att ha spenderat en hel dag på sjukhuset var det väldigt skönt att komma iväg till stallet en sväng ikväll, fika och snacka lite skit.

Jobbade ute i solen ca 11-14:30, med lunch inne. Resultatet blev en bra grund till sommarens bränna! :) https://instagram.com/p/3tpinYjBAk/ Och nej, jag har inte bränt mig, jag blir lite rödaktig första dagen, sen djupnar färgen. Har inte inte och är bara knappt varmare på huden just på överarmarna, så oroa er inte ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 984
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 633
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 318
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka