Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett par jag kan ha på jobbet. Gärna träningsskor med dämpning eftersom jag går hela tiden på jobbet. Och sen måste dom vara svarta och passa mina breda ankfötter.. Lite detaljer i färg funkar men så svart som möjligt. Skosnören är ju lätt att byta, dom är oftast neongula eller nåt..
Å sen får dom gärna funka till vardags med eftersom jag inte enbart kommer ha dom på jobbet och så måste dom vara luftiga eftersom det blir så jäkla varmt om fötterna.
Jag hittade ett par från Nike som hade allt jag ville ha men så finns inte min storlek någonstans :banghead:

Har samma problem. Hittade ett par Ecco. Som var jättesköna -utomhus. Men innomhus på jobbet fick jag skav :(

Dricker kaffe och känner mig som en dålig kattägare .....Sessan (Princessan på ärten här hemma ) Skriker utanför dörren för fjärde gången denna morgon. Jag har lydigt öppnat dörren 3 gånger varpå hon säger "Nej matte jag har nog ångrat mig" :angel: och vägrar komma in trots att det regnar ute och hon hatar regn :meh:
Så nu tänker jag inte öppna mer på en bra stund vilket hon beklagar sig högt över......Ibland känner jag mig så ägd av henne :p

Funderar just nu över vad fan som händer i området. Polisbilar överallt. När jag gick ut från porten nyss skulle fyra fullt utrustade/beväpnade poliser in i huset. Det är liksom inte ett gangstertätt område så vettefan.

Har precis kommit hem från stan där jag handlade mer än vad jag eg hade råd med... fast jag var in och jobbade också så jag tröstar mig med det ;) kände jag ville unna mig lite godsaker till imorgon helt enkelt.

Frukost framför Sommarlov. Skrotväder idag, och vi som ska lyckas roa tre barn...!
När det är så pass många som tre barn så brukar dom klara av att hitta på egna roliga saker att roa sig med. Som tex hänga upp och ner i trappan, leka Polisbil på högsta volym och andra pedagogiska bra lekar som uppskattas av föräldrarna......:D

Har just kommit in efter en langpromenad med Mandy. Da Diva gjort illa en klo kan hon inte ga sarskilt langt och jag maste ga med dem var for sig ... inte helt fel faktiskt da jag far rejalt med motion och de far lite egen tid med mig. Dock ar det klart svettigt i 30*C varme och dags for en dusch nar man kommer in igen.

Äter "Dagmar tårta" från Lidl. Men enligt mig en rund wienerbrödskaka med glasyr och choklad :p
Väldigt nyttig, dryper av fett och socker:d

Sitter i passagerarsätet på E6:an och är GRYMT kissenödig.varför, varför, varför drack jag en massa kaffe innan jag satte mig i bilen:banghead::banghead::banghead:
Om trafiken vill flyta på lite som den ska så är vi hemma om en halvtimme. Känns som en livstid:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 995
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 647
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 341
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 220
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka