Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom precis hem från jobbet och har lagt mig i sängen för att vila onda fötter. Jag behöver nya skor men det finns ju inga i affärerna :arghh:

Har sparat (i dag gick det inte bra i hettan) med bada hundarna, duschat och ar nu redo att ta itu med dagen. Jag behover verkligen stada ... men aker nog och handlar i stallet.:angel:

Är trött i huvudet och försöker bestämma mig för om jag ska ta fighten för att få hem dottern till oss och därmed sova bra, eller om vi ska sova hos mormor där även ena kusinen ska sova. Lite pest eller kolera...

pga den svenska sommaren blir jag tvugen att dricka irish coffe för att inte frysa ihjäl

11374523_834963186599554_1406154415_n.jpg

Men måste snart gå hem. Innan ngt urartar osv

Tittar på kalla fakta och glädjs åt att jag inte äter nötkött. Inser att jag borde utesluta alla mejeriprodukter också.

Kompromissade med sovandet så det slutade med att dottern + kusin sover hos oss. Så nu snarkas det i kapp i sovrummet :D ska snart jojna dem tror jag, är löjligt trött...

Vad ska du ha för skor?

Ett par jag kan ha på jobbet. Gärna träningsskor med dämpning eftersom jag går hela tiden på jobbet. Och sen måste dom vara svarta och passa mina breda ankfötter.. Lite detaljer i färg funkar men så svart som möjligt. Skosnören är ju lätt att byta, dom är oftast neongula eller nåt..
Å sen får dom gärna funka till vardags med eftersom jag inte enbart kommer ha dom på jobbet och så måste dom vara luftiga eftersom det blir så jäkla varmt om fötterna.
Jag hittade ett par från Nike som hade allt jag ville ha men så finns inte min storlek någonstans :banghead:

Ett par jag kan ha på jobbet. Gärna träningsskor med dämpning eftersom jag går hela tiden på jobbet. Och sen måste dom vara svarta och passa mina breda ankfötter.. Lite detaljer i färg funkar men så svart som möjligt. Skosnören är ju lätt att byta, dom är oftast neongula eller nåt..
Å sen får dom gärna funka till vardags med eftersom jag inte enbart kommer ha dom på jobbet och så måste dom vara luftiga eftersom det blir så jäkla varmt om fötterna.
Jag hittade ett par från Nike som hade allt jag ville ha men så finns inte min storlek någonstans :banghead:
Ok. Har ett par svarta asics med gel men dom är gamla.
Nike är bäst tycker jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 988
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 639
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 328
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 213
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025