Låter allvarligt.Vill dö. Förkylning är helt enkelt inte min grej![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter allvarligt.Vill dö. Förkylning är helt enkelt inte min grej![]()
Vad härligt! Blir kanske lättare att få ett annat boende nu.Nej men skulderna har det och det är en stor befrielse![]()
Svaret finns i tråden värdelöst vetandeVad härligt! Blir kanske lättare att få ett annat boende nu.
Vann du på lotto![]()
(Du behöver inte svara. Det är bara jag som i vanlig ordning är nyfiken)
Nyss varit duktig och ringt och bokat tid på vårdcentralen. Nu ska jag spela lite spel fram tills jag ska dit
Var ju tvungen att gå in och läsa nu juSvaret finns i tråden värdelöst vetande
Och ja det kommer bli betydligt lättare nu![]()
Tack! Jag vet, jag är så otroligt tacksamVar ju tvungen att gå in och läsa nu ju
Grattis! Vilken fantastisk faster![]()
Krya på dig!Vill dö. Förkylning är helt enkelt inte min grej![]()
Låter allvarligt.
Bara byta tak på ett pumphus borde kosta väldigt lite?Jag sitter och funderar på om offerten för byte av tak på pumphuset är rimlig. Det blir en dyr sommar.
Svara att det kanske blir lite väl mycket alkohol för att det ska vara trevligt för barn? Som förälder själv fattar jag faktiskt inte hur kompisen tänker, men de är väl desperata efter sällskap antar jag. Det är ju så tabu att inte ha något att göra på midsommar tyvärrHar lite midsommarångest.
Planen var att vi skulle ses några stycken i min lägenhet, hälla i oss vin och käka hämtmat typ. Lite anti-midsommar-fest.
Nu smsar en kompis med två småbarn och bara "är det ok om vi också kommer och firar midsommar?".
Rent spontant: nej. Orkar inte med två små barn under 3 år. Min lägenhet är inte anpassad efter det. Och jag orkar inte med att jaga runt efter två småbarn som är överallt. Allt kommer kretsa kring dessa även (är ingen barn-människa...). Känner mig sjukt elak nu och har ångest.
Har lite midsommarångest.
Planen var att vi skulle ses några stycken i min lägenhet, hälla i oss vin och käka hämtmat typ. Lite anti-midsommar-fest.
Nu smsar en kompis med två småbarn och bara "är det ok om vi också kommer och firar midsommar?".
Rent spontant: nej. Orkar inte med två små barn under 3 år. Min lägenhet är inte anpassad efter det. Och jag orkar inte med att jaga runt efter två småbarn som är överallt. Allt kommer kretsa kring dessa även (är ingen barn-människa...). Känner mig sjukt elak nu och har ångest.