Har handlat mat till midsommar. Ska fira med mamma.
Köpt massa jordgubbar och glass..
Köpt massa jordgubbar och glass..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte... Syskonen på 7 och 10 slår halvt ihjäl varann titt som tätt, eller så konkurrerar båda om uppmärksamhet från min fyraåring. Att få alla tre att samsas och leka tillsammans är snudd på omöjligt.När det är så pass många som tre barn så brukar dom klara av att hitta på egna roliga saker att roa sig med. Som tex hänga upp och ner i trappan, leka Polisbil på högsta volym och andra pedagogiska bra lekar som uppskattas av föräldrarna......![]()
Vem har sagt att dom måste samsasTyvärr inte... Syskonen på 7 och 10 slår halvt ihjäl varann titt som tätt, eller så konkurrerar båda om uppmärksamhet från min fyraåring. Att få alla tre att samsas och leka tillsammans är snudd på omöjligt.![]()
KraaaaaamJag är faktiskt lite ledsen. Är ensam ikväll och kommer att vara ensam imorgon. Visserligen till en viss del självvalt men jag vill inte heller bjuda in någon för att riskera smärtan när alla säger nej.
Nåja, det blir nog bra med katternas sällskap imorgon.
Är ensam med dottern jag.. Hon kommer väl dra iväg med kompisar en stund.Jag är faktiskt lite ledsen. Är ensam ikväll och kommer att vara ensam imorgon. Visserligen till en viss del självvalt men jag vill inte heller bjuda in någon för att riskera smärtan när alla säger nej.
Är ensam med dottern jag.. Hon kommer väl dra iväg med kompisar en stund.
Du är inte ensam om att vara ensam i morgon. Jag jobbar visserligen 7-16 men sen är jag helt ensam. Och av samma orsak som du.Jag är faktiskt lite ledsen. Är ensam ikväll och kommer att vara ensam imorgon. Visserligen till en viss del självvalt men jag vill inte heller bjuda in någon för att riskera smärtan när alla säger nej.
Synd att du inte bor närmare. Då hade jag bjudit in dig!Jag är faktiskt lite ledsen. Är ensam ikväll och kommer att vara ensam imorgon. Visserligen till en viss del självvalt men jag vill inte heller bjuda in någon för att riskera smärtan när alla säger nej.
Och er andra hade jag förstås också bjudit in.Synd att du inte bor närmare. Då hade jag bjudit in dig!
Det blir bara jag och manna hos mig. Men det känns bra. Ska äta lite och ta en promenad vid havet,