Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
När det är så pass många som tre barn så brukar dom klara av att hitta på egna roliga saker att roa sig med. Som tex hänga upp och ner i trappan, leka Polisbil på högsta volym och andra pedagogiska bra lekar som uppskattas av föräldrarna......:D
Tyvärr inte... Syskonen på 7 och 10 slår halvt ihjäl varann titt som tätt, eller så konkurrerar båda om uppmärksamhet från min fyraåring. Att få alla tre att samsas och leka tillsammans är snudd på omöjligt. :down:

Jag är faktiskt lite ledsen. Är ensam ikväll och kommer att vara ensam imorgon. Visserligen till en viss del självvalt men jag vill inte heller bjuda in någon för att riskera smärtan när alla säger nej.

Nåja, det blir nog bra med katternas sällskap imorgon.

Jag är faktiskt lite ledsen. Är ensam ikväll och kommer att vara ensam imorgon. Visserligen till en viss del självvalt men jag vill inte heller bjuda in någon för att riskera smärtan när alla säger nej.

Är ensam med dottern jag.. Hon kommer väl dra iväg med kompisar en stund.

Har tittat på Barnmorskan i East end och gråtit mig till lite huvudvärk. :cry: Ibland blir det så tydligt att mitt liv senaste åren är som hämtat ur en film...

Du är inte ensam om att vara ensam i morgon. Jag jobbar visserligen 7-16 men sen är jag helt ensam. Och av samma orsak som du.
Så jag har köpt hem god mat, gott vin och tilltugg och ska göra en kväll för bara mig i stället. Hade jag bott närmare så hade jag kikat förbi ;)

Synd att du inte bor närmare. Då hade jag bjudit in dig!
Det blir bara jag och manna hos mig. Men det känns bra. Ska äta lite och ta en promenad vid havet,

Jag ska också vara själv i morgon. (Ordet själv är positivare än "ensam"). Ska nog köpa picadelisallad om det finns på COOP. Kollar TV om det är nåt bra, annars har jag nog nån film att se på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 995
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 647
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 341
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 220
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår