Jag ska också sitta själv imorgon. Måste dessutom vända dygnet för jag jobbar natt mellan lördag och söndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte ensam om att vara ensam i morgon. Jag jobbar visserligen 7-16 men sen är jag helt ensam. Och av samma orsak som du.
Så jag har köpt hem god mat, gott vin och tilltugg och ska göra en kväll för bara mig i stället. Hade jag bott närmare så hade jag kikat förbi![]()
Jag ska också sitta själv imorgon. Måste dessutom vända dygnet för jag jobbar natt mellan lördag och söndag.
Åh, rökta räkor! *dreglar*Säger detsammajag har också köpt god mat och oavsett om det regnar eller ej kommer jag att grilla för det är det jag vill ha!
Kissarna får nog räkor igen, de jag rökte idag hade strykande åtgång kan vi ju säga
@stjarnhimmel: Jag hade gärna firat med er![]()
Åh, rökta räkor! *dreglar*
Jag kanske ska våldgästa dig? Vad tycker katterna om en halvvild fyraåring?Det är gott! Varma, direkt ifrån röken![]()
Jag kanske ska våldgästa dig? Vad tycker katterna om en halvvild fyraåring?![]()
![]()
Ska vi göra en Buke- träff nästa år till midsommar?
Eller till nyår för dem som är ensamma?
Hade jag inte lovat henne heldag på badhuset imorrn så hade jag åkt! Du är ju inte jättelångt bort såInga problemhar extrasängar också
Edit: Och en gigantisk gård så damen kan springa runt och leka på tämligen stort utrymme!![]()
ja det är sant.. Jag utan djur bjuder gärna hem mig till någon nästa gång det är nyår.. Midsommar.. Haha..Kanske flera med tanke på att vi är lite utspridda och kanske inte flyttbara hur långt som helst pga djur?
Kan tillägga att det har varit toppen att träffa de Bukare jag har träffat, helt fantastiskt![]()
Varje gång du skriver att du sparat med hundarna så tänker jag att de måste ha ett fett bankkonto vid det här laget.![]()