Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis pratat med särbon. Han lyckades säga precis rätt saker (han har sina stunder ;)) så nu känns allt mycket bättre.

Nästa år kommer jag att planera bättre plus att vad jag känner är förmodligen en rejäl whiplash från min fars bortgång. Jul och midsommar var liksom "hans" helger. Har iaf en underbar släkting här på pappas sida över sommaren (har sommarstuga här) som jag ser fram emot att umgås med.

Du är inte ensam om att vara ensam i morgon. Jag jobbar visserligen 7-16 men sen är jag helt ensam. Och av samma orsak som du.
Så jag har köpt hem god mat, gott vin och tilltugg och ska göra en kväll för bara mig i stället. Hade jag bott närmare så hade jag kikat förbi ;)

Säger detsamma ;) jag har också köpt god mat och oavsett om det regnar eller ej kommer jag att grilla för det är det jag vill ha! :D

Kissarna får nog räkor igen, de jag rökte idag hade strykande åtgång kan vi ju säga ;)

@stjarnhimmel: Jag hade gärna firat med er :)

Varje gång du skriver att du sparat med hundarna så tänker jag att de måste ha ett fett bankkonto vid det här laget. :p

HAHAHA ... I wish! Annars ar det precis tvart om ... jag la just ut en slant i veterinar rakning for "lillan" igen. Hon rev av hela klo kapseln pa en klo ... och det ser ut som om den ar infekterad sa nu ar det bade penicilin och smartstillande. Innan hon fick smartstillande var hon lite lugnare och darmed lite lattare att hantera nar hon inte for springa och hoppa som en tok:angel: Nu ar tokan tillbaka men hon ska fortfarande bara ga korta koppel promenader. UGH. Inte latt alls.
Det blir till att spara mycket da det gor henne trott. ;)

Då var man vaken. Min midsommar blir också själv, bland andra människor :p jag ska nämligen flyga till Spanien, så vid tolv tar jag tåget till Malmö c, för att förhoppningsvis få i mig lunch innan jag hoppar på tåget till Kastrup. Sen framme i Spanien vid nio ikväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 995
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 647
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 341
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 220
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka