R
Raderad medlem 94602
Spelar ingen roll om det är en grävskopa, motorsåg eller borrmaskin... de blir som förhäxade. Den här riggen är ju delux!!!Eh, jag älskar att vara ute på riggen...![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spelar ingen roll om det är en grävskopa, motorsåg eller borrmaskin... de blir som förhäxade. Den här riggen är ju delux!!!Eh, jag älskar att vara ute på riggen...![]()
![]()
![]()
Spelar ingen roll om det är en grävskopa, motorsåg eller borrmaskin... de blir som förhäxade. Den här riggen är ju delux!!!![]()
Nej inte de som ringer verkar det.Försöker peppa mig att ringa FK igen, sista gången var det en 45 min kötid. Det går liksom inte att sitta mitt på dagen och ringa i nästan en timme, då jobbar väl de flesta?![]()
Var befinner du dig mer exakt och vart ska du?Jag har bott i Florida ett tag, för viss var du i Florida nu? Eller så har jag blandat ihop allt
![]()
FK är inte mina favoriter för tillfället.Försöker peppa mig att ringa FK igen, sista gången var det en 45 min kötid. Det går liksom inte att sitta mitt på dagen och ringa i nästan en timme, då jobbar väl de flesta?![]()
Herregud...vad är det med män och stora maskiner? Gå och lägg dig karl!
Eh, jag älskar att vara ute på riggen...![]()
![]()
![]()
Spelar ingen roll om det är en grävskopa, motorsåg eller borrmaskin... de blir som förhäxade. Den här riggen är ju delux!!!![]()
Jag gillar sådana grejor meddet var skitkul att köra särbons Kvicken (en mindre gammal modell av skotare) och ser fram emot att köra hans grävare också!
Ja men självklart vet jag att det finns folk i båda lägren. Ta det inte så allvarligt@Voff Jag känner mig nödd och tvungen att påpeka att jag känner fler män som struntar i stora maskiner än som bryr sig om dem. I den citerade replikväxlingen visar det sig att du talar med en icke-man som älskar stora maskiner. Jag är glad för din sambos skull eftersom det uppenbarligen är så att han älskar stora maskiner och nu har haft en i närheten av sig, men vad är det som gör att du vill skala upp det så?
Ja men självklart vet jag att det finns folk i båda lägren. Ta det inte så allvarligt![]()