Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter macka och dricker te. Det blev Harry Bosch, det brinnande rummet, så nu är jag fast. Tur det är fint ute så jag kan ligga i hängmattan och läsa hela dagen. Semester är fint.

Trevligt med en kumpan i harryträsket @Voff. Jag har en favoritharry till i nesbos Harry Hole. Är ni bekanta ni med?
Har läst Fladdermusmannen men vi blev aldrig kompisar. Sambon är dock bästis med honom.

Jag har plöjt hela serierna med båda Harry och gillar dem mycket. Har dock inte hamnat i sådan abstinens att jag läst dem en gång till, så du verkar vara mer fast än mig @Voff :D . Ska du inte göra ett försök till med Hole? Precis som med Bosch så är den långa storyn om honom och livet det som gör det där extra. Har du andra bekantingar som kan bli mina kompisar?

Molnen är olycksbådande mörka och det kommer en och annan regndroppe så jag har intagit ryggläge med Harry på uteplatsen med tak. Kompletterat med en skål valnötter att mumsa på.

Dricker te och är irriterad på att jag har så dåligt självförtroende ffa när det gäller mina ponnyer och inte kan låta bli att jämföra mig med andra som har ponnyer i samma ålder och kommit längre. Eller har finare ponnyer osv.

Fast jag eg vet att jag har en fin flock som utvecklas hela tiden.

Imorgon ska jag åka med husse på jobb och då tänkte jag nog läsa lite, har fem pocket som väntar.

Har tagit en öl med kollegorna och sitter nu och softar i en park i värmen och väntar på att det ska bli dags att möta upp folk på nästa pub.

Ser att Resident Evil: Apocalypse går på tv ikväll. Sambon och jag såg alla de filmerna när jag var gravid och det var då vi kom fram till det namn som dottern sen fick. Nu fick jag en klump av saknad i bröstet...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 984
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 632
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 314
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka