Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner verkligen igen det där, jag med min soon-to-be 5 åring som vi precis börjat skritta runt på uppsuttet. Och sen tävlar alla och har kommit så långt med sina snygga halvblod.Dricker te och är irriterad på att jag har så dåligt självförtroende ffa när det gäller mina ponnyer och inte kan låta bli att jämföra mig med andra som har ponnyer i samma ålder och kommit längre. Eller har finare ponnyer osv.
Det låter som att du behöver följa med på buketräffen hos @athena_arabians! Vilken jävla grejHåhåjaja. Skulle ha en avkopplande helg från jobb och sjuka djur. Stressar iväg med husvagnen efter jobbet och har väl aldrig längtat så mycket efter vila och harmoni. Grannen passar djuren.
Halvvägs rasar motorn i bilen.
Blir ståendes på motorhighway med trafiken susandes kring öronen och funderar på om det är värt att slå på radion för att höra om puckot med husvagnen på E20 i höjd med Mariefred...
Ringer bärgning som meddelar att jag minsann får superpris och rea idag - bärgning till det facila priset 7550:- just idag! Bilen är helförsäkrad men inte vagnen...
Blir galen och beslutsam och ringer svägerskan som kommer och hämtar mig och vagnen och dumpar mig på närmaste camping.
Vid det här laget är hunden så uppstressad att han vrålar rakt ut på allt och alla och jag får bära galen sprattlande Västgötaspets tvärs över campingen (efter att ha släppt ut svägerskan) medan NormalSvenssonCamparna glor stort efter mig. Tappar handväskan och får håret i ögonen men försöker spela värdig och skrider stolt över campingen med min helvilda hund i famnen och handväskan släpandes bakom mig.
Nu har jag pluggat in elen och konstaterat att vagnen står för nära nåt jäkla plank för att fälla ut stödbenen bak men skiter högaktningsfullt i detta och njuter av ett STORT glas vin och lyssnar på instrumental LUGNANDE musik.
Vad gör ni själva denna fantastiska afton?
Håhåjaja. Skulle ha en avkopplande helg från jobb och sjuka djur. Stressar iväg med husvagnen efter jobbet och har väl aldrig längtat så mycket efter vila och harmoni. Grannen passar djuren.
Halvvägs rasar motorn i bilen.
Blir ståendes på motorhighway med trafiken susandes kring öronen och funderar på om det är värt att slå på radion för att höra om puckot med husvagnen på E20 i höjd med Mariefred...
Ringer bärgning som meddelar att jag minsann får superpris och rea idag - bärgning till det facila priset 7550:- just idag! Bilen är helförsäkrad men inte vagnen...
Blir galen och beslutsam och ringer svägerskan som kommer och hämtar mig och vagnen och dumpar mig på närmaste camping.
Vid det här laget är hunden så uppstressad att han vrålar rakt ut på allt och alla och jag får bära galen sprattlande Västgötaspets tvärs över campingen (efter att ha släppt ut svägerskan) medan NormalSvenssonCamparna glor stort efter mig. Tappar handväskan och får håret i ögonen men försöker spela värdig och skrider stolt över campingen med min helvilda hund i famnen och handväskan släpandes bakom mig.
Nu har jag pluggat in elen och konstaterat att vagnen står för nära nåt jäkla plank för att fälla ut stödbenen bak men skiter högaktningsfullt i detta och njuter av ett STORT glas vin och lyssnar på instrumental LUGNANDE musik.
Vad gör ni själva denna fantastiska afton?
Kram!Ser att Resident Evil: Apocalypse går på tv ikväll. Sambon och jag såg alla de filmerna när jag var gravid och det var då vi kom fram till det namn som dottern sen fick. Nu fick jag en klump av saknad i bröstet...
Det är så märkligt sånt där, själv tycker jag ju alltid att du är så himla snygg på bilder du lägger upp här, och verkar så jäklarns cool och raffinerad. Lite "åh jag önskar jag kunde vara mer som hon". Typ.Är ute och käkar råbiff och leker kulturell på sidan om
![]()
![]()
Beundrar även min dröm man. Är helt klart för ful för honom och hans raffinerade smak men kolla kan man ju heeeehhh... Försöker anstränga mig för att iallafall verka normal och kulturellt bevandrad. Går hyfsat bra ändå.
MVH olyckligt kär typ
Det är så märkligt sånt där, själv tycker jag ju alltid att du är så himla snygg på bilder du lägger upp här, och verkar så jäklarns cool och raffinerad. Lite "åh jag önskar jag kunde vara mer som hon". Typ.![]()
Jag hejar på! Varför skulle du vara sämre än nån långbent förmåga som råkar vara lite slängd i käften? Din IQ vet jag ingenting om men du är ju språkligt begåvad och verkar inte vara helt verbalt underutvecklad so GO FOR IT säger jag här borta här i min husvagn!Tack!Denna man är dock .... out of my leage. Dels är han för snygg (han dejtar troligen bara långbenta modeller som samtidigt har osannolikt högt IQ). Han är sk kulturellt bevandrad och tycker troligen att jag är en ytlig idiot. Iofs har jag just dragit "jag är utbildad arkeolog-kortet" vilket kan ge mig några pluspoäng iallfall..
![]()
Föga sannolikt. Att han skulle vara för bra för dig alltså! Det är de sällanTack!Denna man är dock .... out of my leage. Dels är han för snygg (han dejtar troligen bara långbenta modeller som samtidigt har osannolikt högt IQ). Han är sk kulturellt bevandrad och tycker troligen att jag är en ytlig idiot. Iofs har jag just dragit "jag är utbildad arkeolog-kortet" vilket kan ge mig några pluspoäng iallfall..
![]()
Bra peppat!! Kan bara hålla med.Föga sannolikt. Att han skulle vara för bra för dig alltså! Det är de sällanOch för oss vanliga dödliga är det du som är den där ouppnåeliga människan med häftigt liv, platser på fashion week, och en himla EXAMEN I ARKEOLOGI!!!! Jag ser framför mig en flärdfull brittisk överklassdam på utgrävning i Egypten. Väldigt Agatha Christie
![]()
Föga sannolikt. Att han skulle vara för bra för dig alltså! Det är de sällanOch för oss vanliga dödliga är det du som är den där ouppnåeliga människan med häftigt liv, platser på fashion week, och en himla EXAMEN I ARKEOLOGI!!!! Jag ser framför mig en flärdfull brittisk överklassdam på utgrävning i Egypten. Väldigt Agatha Christie
![]()
Bästa partytricket enligt mig som är fast i just yngre bronsåldernI själva verket bor jag i en veritabel soptipp, är definitivt utan finare rasmässigt påbrå, chansade på större delen av tentorna i arkeologi och har på äldre dagar förfallit relativt hastigt. Men du smickrar mig helt klart
Nu ska jag koncentrera mig på att diskutera yngre bronsålder i Sydskandinavien (mitt partytrick) hoho![]()