Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu misstänker jag inte att det är din stil (jag tror du är mer haute couture-vintage än 50-tals vintage) men Sivletto har en butik i Enviken, ca 1 mil från min by. Den byn är alltså rockabillyns huvudstad i Sverige (eller ja, byn bredvid då, Klockarnäs :D). Många som bor där lever och andas 50-tal. Bilar, kläder, fiket!!! och givetvis då Enviken Records dit amerikanska rockabillyartister kommer och spelar in skivor :up: :D

Intressant! Jag är nog inte så mkt rockabilly-50-tals vintage stilmässigt, men jag gillar att blanda ganska hej vilt iofs :p

Just nu är jag sjukt sugen på kardemummabullar. Bageriet öppnar 07 :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Har avslutat min tid med Harry och det brinnande rummet. Är lite orolig för att det drar ihop sig och kanske var sista gången jag kunde dejta honom.

Svär över min fot... Jag tyckte att den har varit bättre men efter två dagar stående och sittande på huk så protesterar den nu högljutt... Det blir till att ha i högläge trots att jag har mängder med saker jag skulle vilja göra och borde göra... :down:

Hittat flygbiljetterna igen :) Efter lite stress och ett närapå panik bokande av nya biljetter (trodde jag hade lyckats glömt att boka biljetter :angel:) så hittade jag transaktionen i korthistoriken :)

I morgon ska jag till ett naturreservat och övervaka studenter. Två ska guida de andra fyra, de fyra måste skriva anteckningar i en bok. Kul med en gratis resa utanför universitetet :rofl: Jag har beställt en krokodil.

Just nu vill jag att åskan ska braka lös så jag slipper trycket i huvudet! :crazy: Ont, illamående och yrsel om vartannat. Vill inte inte inte att det ska leda till migrän! :(

Sonhustrun lagade en fantastisk frukost medan jag gjorde mig i ordning for dagen ... sedan hade sonen en livad:angel: diskussion med mormoner som ringde pa dorren ... och just nu ringde forsakringsbolaget och undrade var de skulle skicka pengarna for lagningen av vagnen efter mina dack som blaste hal i sidan. En bra borjan av dagen! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 297
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka