Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe och äter körsbärstomater och läser en hästblogg. Jag har haft semester i 2 1/2 vecka (av 4) och det har varit skönt såklart, men i dag är nästan första dagen då det känns helt avslappnat.

Sedan läser jag på så många ställen just nu, främst Instagram, att man ska leva sin dröm och liknande. Så jag försöker också komma på vad min dröm är. Jättetråkigt och känns mesigt att inte ha en. :D Men det är nog en annan tråd.
Men om du inte kan komma på någon dröm kan det inte betyda att du redan lever din dröm? :)

(Tycker för övrigt att din "Vad gör jag just nu" lät underbart härlig :love:)

Sörjer att en helt fantastisk människa som jag träffade genom buke inte längre finns med oss.
Fan, fan, fan....

Besökt halvt gräsavtuppad häst ute i den solvarma sommarhagen. Ingen idé att släpa ut honom på ridtur i värmen. Funderar på att åka iväg till lämpligt vatten och slappa i bikini. Loka rosa svampar var god och alldeles lagom godisdoftande.

De har gått ut med en klass 1 varning här för höga dagstemperaturer Tors-sön:eek:
Verkar visst som sommaren verkligen är här.. Synd det inte är semester än på några veckor för min del.

Dricker kaffe och äter körsbärstomater och läser en hästblogg. Jag har haft semester i 2 1/2 vecka (av 4) och det har varit skönt såklart, men i dag är nästan första dagen då det känns helt avslappnat.

Sedan läser jag på så många ställen just nu, främst Instagram, att man ska leva sin dröm och liknande. Så jag försöker också komma på vad min dröm är. Jättetråkigt och känns mesigt att inte ha en. :D Men det är nog en annan tråd.
Jag lever nöjd och lycklig i min verklighet :)

Bra ledig dag. Sovmorgon, stallet där båda ponnyerna fick nya skor, tömkörde hingsten, red ut barbacka på gammeltanten, mockade sex kärror från hingstens bädd, åkte hem och lämnade hunden, åkte till "nageltjejen" och fick nya fina naglar, hem igen, solade på trädäcket, lagade mat = tre matlådor och äter en portion nu :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 266
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka