Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klarat av två samtal till olika banker (ska lösa ett lån som har 9% ränta med ett lån med 6.35% ränta) och väntar på att få åka på bankmöte på en tredje bank. Men det mötet är om företaget jag har startat upp :)

Väntar på att klockan ska slå lunch nr 2.

Åkte till affären, orkade inte kroka av släpet så det fick följa med.
Mycket folk på parkeringen, orkade inte vända släpet så jag åkte till affären 12 km längre bort istället.

Just nu har jag haft boendestöd tillsammans med dottern. Vi har röjt upp lekhörnan i vardagsrummet och uppdaterat BankID. Fick fixa ett nytt mobilt BankID också för jag kom inte ihåg koden för att kunna swisha :D Men nu har jag lärt mig det också! ;)

Gått en sväng i trädgården, myst med djuren i solen. Det är ruskigt hett här nu, det är som att gå in i en vägg av värme när man kliver utanför dörren.
Måste åka och handla men orkar inte riktigt. Även en sväng förbi stallet för att kolla till hästarna i värmen känns som ett måste i dag. Egentligen borde jag kanske åka till stranden med hundarna och äta glass och bada men vet inte om jag orkar än.

Just nu har jag haft boendestöd tillsammans med dottern. Vi har röjt upp lekhörnan i vardagsrummet och uppdaterat BankID. Fick fixa ett nytt mobilt BankID också för jag kom inte ihåg koden för att kunna swisha :D Men nu har jag lärt mig det också! ;)

Bra där för snart ska här swishas!

Sitter i solen och badar i svett. Känner mig och ser ut som en skär gris med fräknar

Har kopplat in mitt nya headset. Det är tämligen bekvämt och det gick bra att testringa till särbon. Nu återstår bara att se hur länge eländet håller, mitt jobb har en tendens att äta headsets... :cautious:

Just ja, det har en fin röd färg också (mycket viktigt) :D

Sitter i väntrummet hos tandläkaren. Stressat som en gnu för att hinna hit efter att ha varit i stallet och hjälpt till att få in några lass hö. Ser inte ut som om hästarna behöver gå hungriga i vinter heller. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 266
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka