Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en sur kanin som inte just nu uppskattar att få bo utomhus. Hoppas det ändrar sig. För i hennes innebur bor hennes blivande burgranne, världens sötaste dvärgvädursunge, supercool kille :D 8 veckor gammal

Försöker låta bli att smälta... Mina fönster är så kassa, kan bara välja mellan att tilta det inåt så att det blir en dm glipa eller att ha det helt vidöppet typ. Och vidöppet vill jag inte ha hela natten. Får väl försöka hitta nåt sätt att sätta det i spänn halvvägs öppet eller nåt. Tack och lov för fläkten!

Har käkat sniglar och druckit större mängder chablis på kvartershaket. Tog en irish på vögen hem och nu måste jag plocka ihop kläder till plåtning imorgon. Känner mig som en svettpöl. Och nu tycker granntanten att vi ska dricka old-fashioned på hennes balkong.
Detta kommer bli en lång öhm natt

Funderade på om jag skulle slå på ac:n men står inte riktigt ut med ac-kyla. Isande kall, torr och äcklig och mina slemhinnor blir helt förstörda.
Valde att ha altandörren öppen och tre katter blev just jätteglada över den fria passagen:D Hoppas på att inte bli invaderad av mygg nu.

Drivs till vansinne av alla mygg!

Förstår inte hur så många lyckats ta sig in, verkar som att det kan bli svårt att somna i natt.

sitter och tittar pa sonen och hans niece fundera ut namnen pa minions pa glas underlagg. :love: Tjejen ar 6 ar och foraldrarna (sonhustrun's syster och svager) brakar som skjutton mest hela tiden.:arghh: Hon bor bara tre hus bort och spenderar MYCKET tid har. Mer an foraldrarna vill. Hon berattar om braken och vi alla ger konformation att det ar okay att kanna sig som hon gor (weird ... och sa klappar hon sig pa brostet ... har:() och att hon ar mycket alskad av alla. Vi onskar alla att vi kunde gora mer ... Atminstone har hon en "safe haven" dar hon kan bara vara sig sjalv.

Äter frukost, naturell yoghurt med honung i. Gott i värmen. Vet redan nu att det kommer bli en tuff dag. Marinblå uniform rimmar illa med 28 grader och solsken :crazy:

Jag sitter på jobbet och svettas. Jag älskar sommaren och värmen, men det är jobbigt när det blir närmare 30 grader varmt inne på jobbet. Hjärnan vill inte fungera då.

Har handlat på vägen hem från dagis, gjort pizzabullar och nu är jag tillbaka på filten under trädet med en kopp kaffe och en bit surdegsbaguette :) hämtar dottern efter lunch och drar till Fyrishov resten av dagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 261
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka