Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge du hyr får du nog vackert göra vad hyresvärden vill, men snart kan du ju låta gräsmattan växa precis som du önskar.Sitter ute i en solstol i skuggan under äppelträdet. Latar mig friskt!
Börjat blåsa rejält här, nästan kalla vindar faktiskt.
Ser att gräsmattan är full av maskrosor och andra små blommor och överallt surrar humlor och vin. Det gör mig glad - och sjukt stressad, för jag vet att hyresvärden snart kommer gnälla över att gräsmattan är hög. (Klipptes för 1v sedan typ).
Slits mellan viljan att vara snäll mot våra viktiga pollinatörer och ångesten stressen ger.![]()
Vad kan han göra? Du ska ju ändå flytta.Sitter ute i en solstol i skuggan under äppelträdet. Latar mig friskt!
Börjat blåsa rejält här, nästan kalla vindar faktiskt.
Ser att gräsmattan är full av maskrosor och andra små blommor och överallt surrar humlor och vin. Det gör mig glad - och sjukt stressad, för jag vet att hyresvärden snart kommer gnälla över att gräsmattan är hög. (Klipptes för 1v sedan typ).
Slits mellan viljan att vara snäll mot våra viktiga pollinatörer och ångesten stressen ger.![]()
Här blir det falukorv och makaroner ikväll.Tog mig ut på en promenad, blåsigt men ändå varmt. Försöker komma på vad jag vill äta ikväll (och nästa vecka) men är verkligen inte sugen på någonting!