Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är unika! Stallägaren sa att han sett på TikTok om ”varelser” som har tarmarna i huvudet. Så sådana är vi. Kanske dumt att erkänna öppet på ett forum…Låter som en vettig diagnos![]()
Har du varit ute och farit runt utan den fysiska kroppen? Så kan det bli när man ska in i skalet igen.Intressant ändå att en vaknar typ samma tid igen varje natt
Det blev pannkakstårtan av det, lyckades byta brytpinnarna men kan för mitt liv inte justera knivarna så de inte slår i varann. Så nu gör jag det jag tänkt göra i många år, åker och köper en mindre som komplementHaft sovmorgon, ätit frukost och nu ska jag ut och försöka laga åkgräsklipparen. Håll tummarna!![]()
Pannkakstårta är ju gott!! (sorryDet blev pannkakstårtan av det, lyckades byta brytpinnarna men kan för mitt liv inte justera knivarna så de inte slår i varann. Så nu gör jag det jag tänkt göra i många år, åker och köper en mindre som komplement![]()