Tack!Grattis @Catsu ! Hipp hipp hurra!️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Grattis @Catsu ! Hipp hipp hurra!️
Gratulerar!Jag har varit och köpt ett par böcker och lite gott till mig själv i födelsedagspresent
Nu sitter jag med matkoma och surfar Buke och tittar på Barnmorskan-i-east-end.
Grattis på din dag!Jag har varit och köpt ett par böcker och lite gott till mig själv i födelsedagspresent
Nu sitter jag med matkoma och surfar Buke och tittar på Barnmorskan-i-east-end.
Man får ha såna dagar! Min dag har också varit oproduktiv, men det låter ändå som du gjort ganska mycket!Haft en sjukt oproduktiv dag. Får verkligen inte tummen ur till nåt alls.
Postat paket, handlat, bakat kakor och kokat (troligen besk) marmelad. Lyssnat på ljudbok och stickat några varv.
Känner att jag borde packa. Rensa. Fixa.
Men men, det släpper säkert när jag verkligen får tillgång till huset och kan börja köra grejer. Nu känns det mest som att ju mer jag packar, desto rörigare blir det eftersom alla kartonger står i huset.![]()
Gratulerar!![]()
Grattis på din dag!![]()
Tack alla för gratulationernaGrattis @Catsu från ett majbarn/tvilling till en annan![]()
![]()
![]()
Hoppas du har fått lika fint väder som vi haft här i dag!
Tack!Grattis @Catsu![]()
Samma här men inget regn, blåser en del fortfarande däremotOj, det är solsken men absolut blåsvarta moln och så blåser det rejält. Snart kommer regnet ösa ner.
Jag har en uppstoppad fiskgjuse på väggen och den har följt mig sen jag var 5 år, den räddades ur ett rivningshus dagen innan grävskopan satte tänderna i det gamla kråkslottet den fanns i annars hade den hamnat i rivningsmassorna så jag brukar säga att fiskgjusen vakar över mig.Det lokala fiskgjuseparet har förresten äntligen lagt ett ägg för tre dagar sedan, så det blir kanske minst en unge för det här försenade, nya paret i år ändå!
Jag jobbar ju inte däruppe längre men jag följer kameran.![]()