Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått veta att hyresvärden tänkt klippa buskar mm här på gården, men vill jag så får jag ordna det, de tänker inte stoppa mig :p Ser mycket fram emot att få lite trädgårdsfix att dona med, och så får jag ordna med rabatten utanför min stuga också om jag vill. Har aldrig haft en rabatt förut, så jag ska börja med att ta reda på vad som alls växer i den just nu. Pioner vet jag. Allt annat är ett enda frågetecken för mig :p

Värktabletter ska intas så att jag i alla fall har gjort mitt bästa för att slippa migrän i natt och i morgon. Sedan tandborstning. Därefter floursköljning. Och sängen! Skönt att sova! Fredag i morgon och sedan helg!

På jobb. Solen lyste när jag gick upp för att övergå i grått regn.

Ska straxs iväg och besiktiga bilen. Träningsvärk från helvetet typ så funderar på om jag ska åka till gymmet på lunchen för att se om det lättar :rofl:

Fredag och på glatt humör trots att jag dabbat mig med första kunden får vänta på sin leverans tills på måndag

Fick exakt samma verkligen inte muntra respons av ena hunden och min Ove-häst när det började regna efter utsläpp. Båda liksom skrynklar ihop ansiktet och kryper ihop i kropparna i äckel. Tur för hunden att hon fick gå in. Ove-hästen står väl i regnet och stickar den tyngsta offerkoftan i världen. Kränkt röd man liksom.. 🙄😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka