Vad gör vi CLI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 006
  • Visningar Visningar 86 896
Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har vi fått en överaskning, eller rättare sagt sex stycken. Tittade nyss ut till kaninerna (de är på den inglasade balkongen) och så var det en kanin för mycket. En väldigt liten grå fluffboll satt och försökte gnaga på en gren O_o:love:

Visade sig att en av de nya kaninerna är en hane och vi har nu fått sex små, fartfyllda fluffbollar, tre gula och tre grå :love:
Pappan fått tid hos veterinären om ett tag, även om ungarna är jättesöta behöver vi inte fler kaniner.
received_941588553654273.webp

Här liten grågul, 1 hekto fartfylld pälsboll:love:

Har firat födelsedagen hela helgen, men idag är riktiga födelsedagen.
Vi har varit till Alingsås, fikat och promenerat, sedan vidare och promenerat och kollat utställningar på ett annat ställe.
Mysig dag, men än är den inte slut. 🙂
Grattis! 💐

Här har vi fått en överaskning, eller rättare sagt sex stycken. Tittade nyss ut till kaninerna (de är på den inglasade balkongen) och så var det en kanin för mycket. En väldigt liten grå fluffboll satt och försökte gnaga på en gren O_o:love:

Visade sig att en av de nya kaninerna är en hane och vi har nu fått sex små, fartfyllda fluffbollar, tre gula och tre grå :love:
Pappan fått tid hos veterinären om ett tag, även om ungarna är jättesöta behöver vi inte fler kaniner. Visa bifogad fil 88443
Här liten grågul, 1 hekto fartfylld pälsboll:love:
Så söt :love:

Men skit då.. maken måste jobba över igen. Och det är mulet ute också, som om det inte var illa nog att jag måste vänta med att provsmaka pajen.
Måste jobba över? Ingen kan väl tvinga han?
Men skit då.. maken måste jobba över igen. Och det är mulet ute också, som om det inte var illa nog att jag måste vänta med att provsmaka pajen.
Måste jobba över?? Ingen kan väl tvinga han?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
732
Senast: Mia_R
·
Samhälle Jag fick en fråga från en kompis ifall hon kunde få mitt personnummer då hon hade gjort en säkerhetsprövning för ett jobb och de hade... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 693
Senast: Kaktus
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 167
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka