Känner också orimligheten i att det redan är tid att kliva uppJag har sovit gott men nu är det tydligen dags att gå upp. Känns orimligt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner också orimligheten i att det redan är tid att kliva uppJag har sovit gott men nu är det tydligen dags att gå upp. Känns orimligt![]()
Skulle kunna vara när som helst mellan oktober och maj, tänker jag......Snö på marken och -2 graderApril...
En del gånger jag varit i skåne har jag köpt mer kläder där nere.... Skåneväder är inte att leka med.Här i Skåne är det snöblandat regn, och vi ska på heldagsexkursion i MalmöJag får helt enkelt se ut som en mupp och klä på mig de lager kläder jag har.
Oj, jättefint i mellersta Skåne. Du är på fel ställeHär i Skåne är det snöblandat regn, och vi ska på heldagsexkursion i MalmöJag får helt enkelt se ut som en mupp och klä på mig de lager kläder jag har.
Jag hade ju sett fram emot vår i alnarp, men tji fick jag!Oj, jättefint i mellersta Skåne. Du är på fel ställe![]()
Jag hade ju sett fram emot vår i alnarp, men tji fick jag!
Ja solen skiner I Malmö nu! Är snart framme vid Östra kyrkogården där vi ska tillbringa förmiddagen.Nu har solen kikat fram igen! Blåste halv snöstorm när jag ilade förbi Lomma med tåget. Dock uppehåll i Malmö så håller tummarna för att du slipper det klassiska malmöitiska isregnet![]()