Vad gör vi CLII

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 88 029
Status
Stängd för vidare inlägg.
https://www.theguardian.com/world/2...ty-on-course-for-landslide-win-say-exit-polls

Wohooo! :love:

1650886294205.webp

Jag brukade kolla dr Oakley förut men har inte den kanalen längre. Jag blev lite förvirrad eftersom att hon verkar bo i Anchorage och jobbar både i Alaska, USA och Yukon, Kanada.
I nåt avsnitt var hon iväg till östra Kanada och i ett annat avsnitt var hon i Sverige och jobbade med ett björnprojekt.
Tror hon jobbar för någon internationell forskningsorganisation.

Hon bor i Yukon, Kanada, men (hon ar Amerikan fran Illinois) hon jobbar bade i Alaska och Kanada. :)

Åkte en lång resa med sjuktaxi.
Chauffören pratade oavbrutet i en timme om sin egen otroliga förträfflighet. Var jag inte trött innan så blev jag fullständigt urlakad av den där svadan. Han hann knappt andas mellan bravaderna. Jag försökte få en syl i vädret men blev avbruten efter ett par ord

Funderar om jag ska kontakta sjukresor. Han är verkligen inte lämplig att köra sjuka patienter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart. Jag söker en...
Svar
8
· Visningar
389
Senast: Lilla
·
Fritid Det finns redan trådar för de som syr, målar och lite annat men inte för allt och man kan ju inte gärna visa upp ett par åror man gjort...
Svar
2
· Visningar
244
Senast: Blyger
·
Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
376
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 155
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår