Det är nog längesen i så fallÅh! Men jag hade ju för mig du skrivit något om strutsar tidigare![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog längesen i så fallÅh! Men jag hade ju för mig du skrivit något om strutsar tidigare![]()
då är vi två! dricker bonaqua päron.Tänkte inte skriva detta först men gör det nu ändå. Kanske lite för min miss vid tidigare inlägg
Insåg nämligen att det här är första gången jag kan läsa inlägg där andra skålar med bubbel eller vin utan att tycka så jäkla synd om mig själv. Visst suget kommer ibland men det är fantastiskt att inte ha det där i tankarna och/eller kroppen precis HELA tiden.
Fast känslor och annat inte är riktigt där jag vill så är det ändå mils skillnad mot för bara några månader sedan.
Skålar härifrån med mitt kolsyrade vatten![]()
alltså vem är den där?![]()
Vill inte resa.....Haha, det är min kollega Sanih. Vi är alltså inte alls romantiskt involverade men eftersom min sämre hälft inte vill resa så reser jag med någon annan![]()
Nä det var det jag anade o han ser ju trevlig ut.. hur gammal är han då?Haha, det är min kollega Sanih. Vi är alltså inte alls romantiskt involverade men eftersom min sämre hälft inte vill resa så reser jag med någon annan![]()
Nä det var det jag anade o han ser ju trevlig ut.. hur gammal är han då?![]()
Givetvis!Vi är födda samma år men eftersom han hunnit fylla 37 år så är han givetvis mycket äldre![]()
Det är en högtid?Funderar på vad som är så speciellt med pingst att alla närliggande badhus är stängda.
Det är en högtid?
Tack för förtydligandetHaha, det är min kollega Sanih. Vi är alltså inte alls romantiskt involverade men eftersom min sämre hälft inte vill resa så reser jag med någon annan![]()