Skicka hit det![]()
Det är självplock, bara att komma hit. Jag kan tom bjuda på fika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka hit det![]()
Klänning känns festligt. Kul att kunna ha det i vardagen ändåDet känns så konstigt ovant och lite pinsamt? Att ha "fin" klänning på sig
Men ändå himla bekvämt, och så känner jag mig fin, till och med lite stark! Jag bestämde i går att jag ska börja med att klä mig i "fina kläderna" minst en gång i veckan. Började med enkel svart klänning för att inte chocka mig själv (och omgivningen för mycket)
Bästa nyårslöftet! @GardenAngel![]()
Fy vad jobbigt.Jag vaknade strax före fem av en mardröm som hade en lång och mycket komplex handling som inte riktigt låter sig redogöras för. Kontentan var iallafall att jag hade en pistol mot huvudet där en galning vrålade ”NU SKA DU DÖ!”.
Hörde jag någon påminna mig om att jag har en hård deadline idag?![]()
Är just nu förvånad över hur bra det gick att ryta ifrån i morse. Mest arg och inte stressad.
Däremot sjukt trött efter nattens usla sömn.![]()
Jag har till 99% klänning/kjol i stallet när jag mockar/gör påsar/tar ut eller in/byter täcken/sopar/etc vilket är typ 90% av tiden jag tillbringar där.. För den korta tid som används till ridning är det lätt att byta till ridbrallor.Klänning känns festligt. Kul att kunna ha det i vardagen ändå
Jag jobbar med hästar så lite opraktiskt med klänning då![]()
Får jag låna den högra bildenHa!
kom två elever nu och bara:
- heeej.. Kan du dra ett skämt?
* va?
- jo vi har hört att du har bra humor...
*?
- av en lärare!
* ah, ni syftar på mina senaste skapelser?
Skåda besöksbrickan och vikariedöden
Visa bifogad fil 44715
Får jag låna den högra bilden?? Jag skulle vilja sätta upp den på mitt kontor.
Mvh, Vikariesamordnaren