Vad gör vi CXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 018
  • Visningar Visningar 82 209
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni (@dobbis @athena_arabians @Catsu är de jag kan komma ihåg just nu) som röstade nej till min bild, vad säger ni om denna bild
MM-Sports-Seamless-Tights-Carol-Black-Front.jpg

Offentligt eller ej?
Om du är ute på en löprunda i mycket varmt väder annars nej.

Blev en sen frukost idag. Gött med sovmorgon men ryggen tycker att jag inte ska sova längre än till kl 6 :cautious:
Tänkte gå ut och få lite stalljobb gjort innan det blir en lätt lunch och sen en ridtur i skogen!

Tvättar och har städat av hemma. Hatar att städa när Anticimex sprayat - det tar dubbelt så lång tid eftersom jag lär tänka mig för så att jag inte städar bort medlet som ligger längs med golvlister etc (verksamt i ca 5 veckor, ska inte våttorkas och helst nötas minimalt öht). Oh well, så himla skönt att de kom och gjorde det så det är sånt som jag egentligen lätt kan leva med! :up:
Tvättar duntäcket, sängens överdrag och duschdraperna idag också, det känns bra! Surar lite över att bara en av tvättmaskinerna funkar (den andra väntar på service/reparation då luckan inte går i lås...), men jag hade lite flyt - tvättiden efter min var obokad så jag norpade den också så att jag hinner få tvätten torr, mohaha :devil:. Nybäddad säng också :love: .
Nu förtjänar jag allt ett glas Coca-Cola, tycker jag. Japp.

Senast ändrad:
Vaknade vid 8.30, började dagen med kaffe och youtube, sen har jag och hundarna spenderat en dryg timme ute på det blöta kalhygget. Blött men gött :)

AA571D23-1D8A-44E5-9DC2-D477DB5AB999.webp

Ätit havregrynsgröt till brunch, nu blir det en kopp kaffe till innan jag ska göra mig i ordning åka på 5-års kalas till min systerson :) .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har klippt mitt hår typ såhär, fast det ser inte ut såhär av sig själv tyvärr 🤪. Skulle såklart frågat hos frisören, som stylade...
Svar
3
· Visningar
654
Senast: monster1
·
Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 148
Senast: Liten
·
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 283
Senast: Kakis
·
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka