Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter den dokumentären?Varför hamnade jag på en dokumentär om japanska skolryggsäckar? Och varför är det så himla intressant. Nu vill jag ha en![]()
Om du är ute på en löprunda i mycket varmt väder annars nej.Ni (@dobbis @athena_arabians @Catsu är de jag kan komma ihåg just nu) som röstade nej till min bild, vad säger ni om denna bild
![]()
Offentligt eller ej?
Japanology Plus - School Satchels. Kanalen heter tehakiVad heter den dokumentären?
På jobb, 7-16 idag. Har äntligen bestämt vilka veckor jag ska ha semester: 26, 27, 28Har aldrig haft så mycket betald semester någonsin
![]()
Ok. Då vet jagOm du ska spara något på internet så är det sannolikt att du måste vara uppkopplad, ja.
OkBara när du laddar upp dina bilder eller filer första gången. Sedan kan du välja att ha åtkomst till dom offline, då kan du öppna dom även när du inte har internet.
Om jag vill kopiera ett USB minnes bilder och filmer till ett annat USB minne, hur gör jag då?
Offentligt som i "jag är ute och tränar" ja - offentligt som i "jag är på stan och handlar" nej. Jag kan typ se ut så där mitt i sommaren när jag tränar för annars svettas jag ihjäl.
Är alla dina?Vaknade vid 8.30, började dagen med kaffe och youtube, sen har jag och hundarna spenderat en dryg timme ute på det blöta kalhygget. Blött men gött
Visa bifogad fil 45146
Ätit havregrynsgröt till brunch, nu blir det en kopp kaffe till innan jag ska göra mig i ordning åka på 5-års kalas till min systerson.