Säger hon som går runt i pyjamas på stanÄr ju lite samma som att man går runt i bikini på en strand men inte går till Coop och handlar i trosor och bh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger hon som går runt i pyjamas på stanÄr ju lite samma som att man går runt i bikini på en strand men inte går till Coop och handlar i trosor och bh
Vaknade yr imorse.. kunde inte äns byta sida utan att hela rummet gungade?
Gick upp o drack juice men de hjälpte inte..
Sen gick jag med hunden o måste sätt ut som jag var full. Tappa balansen flera gånger.
Det sitter i nu med
Har såklart ätit
Fast det är ju verkligen inte ens i närheten av samma sak?Är ju lite samma som att man går runt i bikini på en strand men inte går till Coop och handlar i trosor och bh
Låter lite som kristallsjukan?Vaknade yr imorse.. kunde inte äns byta sida utan att hela rummet gungade?
Gick upp o drack juice men de hjälpte inte..
Sen gick jag med hunden o måste sätt ut som jag var full. Tappa balansen flera gånger.
Det sitter i nu med
Har såklart ätit
Jag har visserligen inte provat men det borde fungera att sätta i båda USB minnena i en dator och sen kopierar mellan usb-minnena.Om jag vill kopiera ett USB minnes bilder och filmer till ett annat USB minne, hur gör jag då?
Jag har visserligen inte provat men det borde fungera att sätta i båda USB minnena i en dator och sen kopierar mellan usb-minnena.
Säger hon som går runt i pyjamas på stan![]()