Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså... pro-life är ju lite... i en kategori för de själva” – Tänk om alla skulle gå runt hela dagarna och göra som de vill? Äta choklad när de vill eller ha sex som de vill? ”
DET VORE FANTASTISKT?!
Är det inte lite motsägelsefullt egentligen? Hur kan man vara pro-life när man vill begränsa andras sätt att leva?Alltså... pro-life är ju lite... i en kategori för de själva
För övrigt är jag 100% euro dollar för att äta choklad och ha sex som man vill![]()
Tror inte logik är deras starka sida kanskeÄr det inte lite motsägelsefullt egentligen? Hur kan man vara pro-life när man vill begränsa andras sätt att leva?![]()
Då ska jag bara köpa in ett USB minne till dåSå har jag gjort. Kopplar båda till datorn, klickar upp det ena på skärmen - markera filerna, kopiera - klickar upp nästa på skärmen - klistra in. Klart.
Lioka underbart logiska som KDs ungdomsförbund som på 80-talet vill stimulera till sexuell avhållsamhet före äktenskapet.Tror inte logik är deras starka sida kanske![]()
” – Tänk om alla skulle gå runt hela dagarna och göra som de vill? Äta choklad när de vill eller ha sex som de vill? ”
DET VORE FANTASTISKT?!
Hette den inte KiaraFörsökte gå ut med hundarna, fick vända om. Jag undrar vad de ska kalla den här stormen.
Hette den inte Kiara![]()